Berberi 🍑Aivan ihana. Tuota kun pääsis puristeleen
Uutiset:
Berberi 🍑Aivan ihana. Tuota kun pääsis puristeleen
Sunnuntaipyllyt, vaikka sit ihan peruspyllynä 😘
Sunnuntaipyllyt, vaikka sit ihan peruspyllynä 😘Joka päivä voi olla pyllypäivä
Olen samaa mieltä. Persettä pitäisi saada joka päivä. Ainakin kerran.Sunnuntaipyllyt, vaikka sit ihan peruspyllynä 😘Joka päivä voi olla pyllypäivä
Sunnuntaipyllyt, vaikka sit ihan peruspyllynä 😘ihana
Sunnuntaipyllyt, vaikka sit ihan peruspyllynä 😘Wau! Ei ole mikään peruspylly vaan ihana, hyvässä kunnossa olevan treenaavan naisen kroppa. Huomaa, että on on salilla käyty. Tuota kun pääsisi vähän kokeilemaan!
Tämä on saitin hienoin ketju. On H, O, A ja V tyyppejä yleisen määrittelyn mukaan. Näiden tyyppien lisäksi pepun muotoon sivusuunnasta vaikuttaa ristiluun suunta selkärankaan nähden, kun se sojottaa ulospäin se mahdollistaa kunnon hyppyriperseen rakentumisen sopivalla liikunnalla. Tykkään itse eniten O ja A-tyypin naisen hyppyripepusta. Salilla eilen yritin välttää tuijottamasta paria selkeästi O-tyypin takamusta, hivenen vilkuilin kuitenkin. Kummatkin treenattuja valioluokan persuuksia, paikallisen pt:n eniten treenattu mutta vaikka pakaroissa oli lihaa, persvako oli harmittavan lyhyt. Toinen pitkä nainen jolla oli pyöreät ja lihaisat pakarat, pers vako pitkä. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta mulle on tärkeää persvaon pituus 😁
Wau! Ei ole mikään peruspylly vaan ihana, hyvässä kunnossa olevan treenaavan naisen kroppa. Huomaa, että on on salilla käyty. Tuota kun pääsisi vähän kokeilemaan!
Hyvää keskiviikkoa! 🤩🌸Samoin, kaunis peppukuva piristää aina päivää!