Kaikenlaiset tinkijät roskiin.
Uutiset:
Kyllä se kannattaa kurssi järjestää. Kurssin pituudesta voidaan vielä keskustella. Ihan vaan kun tästä aiheesta on neuvoa kysynyt jo kolmella eri hiusten värillä oleva/olevat huorat....kun tässä nyt oikein yritän muistella.Toivottavasti jossakin vaiheessa aletaan järjestämään huorille kuukauden kestävä koulutus tästä aiheesta. Olisi nimittäin tärkeää että aikuiset ihmiset osaisivat reagoida tinkaamiseen ja säilytyäisivät samalla mielenrauhan.
En mä kyllä usko, että edes blondit huorat tarvitsisivat ihan kuukauden koulutusta... 🤔 Se on kuitenkin aika yksinkertainen proseduuri:
1. Tinkiminen sähköpostissa/tekstarilla: pyyhkäistään viesti roskakoriin, yhteystieto estoon.
2. Tinkiminen puhelimessa: luuri korvaan ja numero estoon.
3. Tinkiminen eteisessä: ukko rappukäytävään ja ovi kiinni. Kaikki yhteystiedot estoon.
Kierroksia näistä ei missään nimessä kannata ottaa, koska ei ole mitään syytä tuhlata omaa energiaa tippaakaan tinkaajiin.
Ja täydellinen ignoraaminen on (mun kokemuksen mukaan) itseä kaikkein vähiten kuormittava toimintatapa, ja sopii kaikkiin tinkimisen muotoihin, ihan riippumatta siitä, onko ne esitetty "yleiseen hintatasoon" vedoten, tai kertoen, että "mutkun mä saisin sutkin nauttimaan", tai vedoten mummon kuolemaan tai rahapulaan tai siihen, että mä kuitenkin olen vain vanha ruma huora jolla on samanlainen pillu kuin kaikilla muillakin 😊
Aivan sama. Roskakoriin, heippa 😊
Jos asiakas tinkii, niin tehdään tietenkin vastatarjous. Ei se sen vaikeampaa ole.
Jos asiakas tinkii, niin tehdään tietenkin vastatarjous. Ei se sen vaikeampaa ole.Toki vastatarjouksen voi ja kannattaa tehdä jos ei ole valmis myöntymään asiakkaan tarjoukseen. Lopputuloksena voi tosin silti olla asiakkaan ja kassavirran menetys kilpailijalle.
Jos asiakas tinkii, niin tehdään tietenkin vastatarjous. Ei se sen vaikeampaa ole.
Tätä keskustelua seuraamalla olen ymmärtänyt, ettei tinkivälle asiakkaalle tehdä vastatarjousta, vaan hänet jätetään huomiotta tai jopa blokataan. Veikkaan, että tinkarit saavat aika harvoin itseään miellyttävän vastatarjouksen, jos nyt mitään vastausta ylipäätään. Omaa kokemusta ei ole, sillä en ole koskaan tinkinyt seksiä ostaessani.
Veikkauksia varten on Veikkaus Oy:llä ihan omat pelit.Jos asiakas tinkii, niin tehdään tietenkin vastatarjous. Ei se sen vaikeampaa ole.
Tätä keskustelua seuraamalla olen ymmärtänyt, ettei tinkivälle asiakkaalle tehdä vastatarjousta, vaan hänet jätetään huomiotta tai jopa blokataan. Veikkaan, että tinkarit saavat aika harvoin itseään miellyttävän vastatarjouksen, jos nyt mitään vastausta ylipäätään. Omaa kokemusta ei ole, sillä en ole koskaan tinkinyt seksiä ostaessani.
Hulluahan se on jos ei puolta pyydetystä tarjoa
… Köyhät tinkii..
… Köyhät tinkii..
Seksipalveluista tinkaamisesta voidaan olla montaa mieltä, mutta tuo on köyhien viljelemä harhakäsitys 😊