En oikeastaan ymmärrä mikä siinä oli väärää että nainen on korkeammin koulutettu, ja että hän on pidempi. Ei se kaikille naisille ole mikään ongelma - kumpikaan noista jutuista. Päinvastoin - tiedän monta toimivaa paria joissa nämä kuviot yhdistyvät. Korkeasti koulutettujen naisten markkinat/mahdollisuudet löytää kumppani eivät välttämättä ole ihan niin helpot kuin luulisi. Moni prinssi onkin sammakko - eikä se että joku on duunari tarkoita automaattisesti sitä että hän olisi keskustelussa altavastaavana.
Niin, eihän asia välttämättä oo minulle ongelma, mutta hänelle itelleen se voi olla.
Eli sillon tapahtumahetkellä aattelin, et katotaan vaan, nii se kuitenki lähtee eri teille, ku paikan ovesta päästään pihalle, eikä enää koskaan tavata sen jälkeen.
Ja sit ku oli vielä perjantai-ilta, ja yleensä mulla oli tapana sillon olla joko kavereiden kaa, tai chillata kämpillä.
Ja yhdistetään vielä siihen, että mulla ei paljoa ollut noita treffikokekemuksia sillon, paitsi jotai vuosia vanhoja juttuja joidenkin eri saittien kautta.
Sehän se on, ku sillonki ja nykyään muut "perinteiset" paikat oli melko kuolleita, ja näissä pikasemmissa hommissa vaati aika hyvää ulkoasua, ja pelisilmää. Nuorempana en ollut nii hyvä siellä, mut nykyään aika selvästi parempi.
Ja vaikka pääseekin jotain näkemään, niin se ei vielä tarkoita tietenkään yhtään mitään.
Ja nykyinen taktiikka on myös jättää turha jaarittelu pois, ja aika heti tulee vinkattua näkemistä. Sillä joka tapauksessa voi vastaukseks saada alkuun jotai "Joo katellaan", ja siinä välissä joutuu kuitenki käymään ne välijaarittelut.
Ai miksi näin?
No jos siellä on kymmeniä muitaki äijiä, keiden kaa ne juttelee, nii ehkäpä just siks parempi edes vähän koittaa erottua joukosta, vs. aletaan vaikka säästä ja viikonpäivistä keskustelemaan. Sillä hommaa pitkittämällä ei saa edes mahdollisuutta siihen, ja keskustelu hiipuu.
Ja nainen harvoin tuntuu tekevän aloitteita miehen suuntaan. Ja jos tekee, niin se on yleensä vain jotain vihjailua (kuten ollaan nyt paikassa x), johon pitää tajuta tarttua.
Niin, ja nykyisellä kokemuksella oisin kyllä pelannut tämän keissin toisin, ja jäänyt vähän pidemmäksi aikaa seuraamaan tilannetta. Vaikka ei se "henkisellä" tasolla välttämättä ollut mun tyyppiä. Siis jos toinen on enemmän semmonen sosiaalisen perhosen oloinen, ja toinen viihtyy enempi itsekseen tai pienessä porukassa.
Pitää muuten kysästä, että mitenniin korkeesti koulutetuilla naisilla ois huonot parimarkkinat?
Ai niin sen takia, et moni äijä ei oo korkeesti koulutettu, ja vastaavantasoista kumppania ei oikeen löydy, niin sitten tyydytään duunariin?
Melkein luulisi, et tuossa vaiheessa varmaan viimeseen asti ettisivät sitä korkeesti koulutettua, taikka sitten ettivät ulkomaisen äijän.