Sekä meitä miehiä että naisia on erilaisia. Olen kyllä tavannut myös naisia jotka ovat heti valmiina sänkyyn, mutta olen myös tavannut monia naisia, suhteen etsijöitä, joilla on historiaa, osalla erittäin läheistäkin historiaa. Ja varsinkin jos juuri päättynyt suhde on ollut sellainen että siihen on naisen puolesta panostettu ja se päättyi yllättäen, ikävästi tai muuten raskaasti (esim väkivallan takia, joka on paljon yleisempää kuin uskoisi) niin heillä ei ole kiire sänkyyn. He eivät etsi seksiä nyt, he etsivät oikeaa, luotettavaa suhdetta. Ensi vaiheessa sitä turvallista olkapäätä, myöhemmin sitten muutakin.
Minulle tuo "jos ei kolmannella kerralla irtoa" tuo mieleen että jos vaikuttaa liian innokkaalta seksiin, niin se voi toimia karkottimena näitä varten jotka oikeasti etsivät suhdetta, eikä vain huvia ja lääkettä lyhytaikaiseen panetukseen. Hyvässä suhteessa on jotakin yhteisiä mielenkiinnon aiheita ja hyvin toimiva huumori.
Tosin, kivikauden jäänteenä mielipiteelläni on tuskin väliä.
Tuo väkivalta on siinä mielessä vähän kumma juttu, jos nykyään on jo olemassa nuo kaikenmaailman metoot ja tämmöset. Ainahan voi asian viedä eteenpäin, jos siltä tuntuu. Vähän valitettavaa siinä on se, että ihan oikeasti syyttömiäkin voidaan helposti mustamaalata tuota kautta.
Ja sit huumorii ei juurikaan oo, ja se voi olla vähän mustahko, ja melko outokin. Ja jos muutenki on melko introvertti tyyppi. Ja ei. Sun mielipiteelläskin on ihan yhtä paljon väliä, kuin muillakin. Vaikkakin päätelmät/päätökset jää aina jokaisen itse tehtäväksi.
Onko oikein valehdella, kysyy ketjun aloittaja.
Nuorempana olisin sanonut, valehtele jos pystyt siihen ja otat vastuun seurauksista. --
Tuo on aika hyvä neuvo iteasiassa. Ja peukalo on tosiaan muualla, ku keskellä kämmentä.
Ainaki jos joihinki täysin teoria-ihmisiin vertaa.
Sanoisin sulle Kepupullo että vältä yliyrittämistä. Seuraavan kerran kun tapaat naisen niin älä ajattele ensimmäisenä tuleeko tästä jotain ja onko tässä tuleva vaimoni.
Suhtaudu asiaan enemmän hälläväliä asenteella ja ajattele että on mukava tavata uusia ihmisiä ja kuunnella erilaisia elämäntarinoita. Liian totinen yrittäminen huokuu helposti epätoivoa ja se jos mikä pitää naiset kaukana.
Jos joku kysyy seurusteluistasi niin kuittaat asian sanomalla että onhan sitä tähän ikään kaikenlaista tapahtunut. Siinä et edes valehtele,muunnat vain vähän totuutta.
Toki rehellisyys on hyvän parisuhteen perusta mutta jos ensimmäisillä tapaamisilla johonkin ristikuulusteluun joudut niin eipä se muutenkaan hyvää lupaa.
Juu, tuo hälläväliä-tyyli kyllä toimii paremmin. Ja suurinpiirtein jotain tuollaista taisin viimekskin sanoa, mut loppupeleissä aika harva nainen kysyy menneitä seurustelusuhteita ainakaan netissä, tai ekoilla treffeillä. Ei välttämättä vielä toisillakaan. Eri asia sit mitä erehtyy ite möläyttämään. Ja jos multa kysytään, niin tommonen kuulustelu on aika perseestä. Ja toden tosiaan, kyllä sitä jotain yliyrittämistäkin on voinu olla, ja väillä taas menny ihan virran vietävänä. Kuitenki deittailussa on se ero, ku homma on jotenki "ennalta sovittu", ja siinä on jo etukäteen kummallakin jotain ennakko-odotuksia. Vaikka itse pyrin siihen, että en liikaa odota mitään. Hieman eri asia, kuin vaikka kaupan kassalla, baarissa, salilla tai muutenvaan random-tilanteessa, jossa juttu voi lähteekkin yllättävän hyvin. Ja on nähty aika monennäköistä naista aina papiksi opiskelevasta päihde- tai mielenterveyskuntoutujaan. Mikä kaikki nyt sitten lasketaan jälkimmäiseen, kun esim. masennusta ei välttämättä päällepäin näe, ja sekin on tainnut yleistyä. Jos siis lasketaan muitakin kuin netistä tavattuja. Omalla tavallaan kaikilla kyllä on ollut oma tarinansa ja mielenkiintoista kerrottavaa.
Mun näkemys ulkonäöllisiin seikkoihin on että vähemmän komea/kaunis riittää hyvin.
? Kuvittelis että tässäkin vois panna parastaan, mutta totta se on, et liian kiiltokuvamainenkin voi karkottaa joitain yksilöitä pois. Siis koska voivat kokea, et "tuo on liian hyvä mulle, enkä kuitenkaa kelpaa sille".
Se on juurikin näin. Kiitos somen, mikä on aivopessyt naiset kuvittelemaan, että he kaikki ovat Kardashineja ja vain sulttaanit kelpaavat heille.
Tolla perseiden keikutuksella ja botoksin pistoilla luodaan niin vääristynyttä kuvaa somessa, että se muokkaa naisten todellisuuden tajua täysin ulkonäkö keskeiseksi.
Vähän surullista, mutta tääkin taitaa olla ihan tutkittu juttu. Mutta niiden "pinnallistenkin" naisten joukossa on myös ihan niitä normaaleja tyyppejä, vaikka ulkonäkö vois antaa ymmärtää muuta. Siis oikeesti ihan mukavan oloisiakin. Yhden tempparitytönkin oon nähny, ku oli baarikiertueella täälläpäin, ja siitä jotenki paisto läpi semmonen aito ja lämmin olemus, vaikka töissähän se oli, joka tietysti voi myös vaikuttaa sen hetkiseen tilanteeseen.