Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa re Fayra  (Luettu 2368 kertaa)

Poissa Jukkis64

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Rapsa re Fayra
« : Toukokuu 14, 2024, 17:31:28 »
Tapasin tämän kihara- punatukkaisen helmen eilen Helsingissä. Kuvat ovat hänen omansa, ehkä aidoimmillaan kuvassa,
jossa hän katsoo peiliin. Fayra todellakin tihkuu seksiä, ja hän osaa hommansa.
Lyhyesti; aloitettiin mahhtavallo ovolla, jonka jälkeen kuusysiin ja tyttö ratsaille. Yksi parhaimmista ratsastuk-
sista, mitä turkailuni aikana kokenut. pienen huilin pientä hierontaa, jota seurasi runkkaus ja suihinotto.
Tästä dogiin, jossa Fayra hyvin mukana. Sitten kumi pois ja laukeaminen hänen suuhunsa.
Lopuksi hän piti pienen shown sormillaan, ja pyysi minua viimeistelmään hänen orkkunsa.
Tapaisinko uudestaan? Juu nyt perjantaina.

Poissa michael86

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa re Fayra
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2024, 16:27:34 »
Fayra taas Helsingissä. Onko kukaan käynyt hänen luonaan viime aikoina? Onko kaikki hyvin?

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa re Fayra
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2024, 11:09:04 »
Minähän kävin kun muut joita yritin perjantaina varailla ei ei millään saanut aikoja sovittua niin tähän neitoon osui sit koska vastasi ja sai suoraan sovittua ajan. Ei muuta kuin taksilla paikalle.

Eli ilmoitus ei ole fake. Nainen on toki poseeraus kuviaan arkisempi tapaus. ainakin oli tällä kertaa. Luonnollinen ja ihan hyvän tuoksuinen. Aikuinen  nainen jollaisia arvostan ja aika harvoin punapäätä itse pääsen paukuttamaan niin sopi iltaan. Airbnb oli oikein toimiva ja normaali tähän toimintaan.

En itse ole mikään iso mies enkä lihaskimppu, mieleen jäi ja haluan teille kertoa, että hänen kanssa onnistui seisoalteen paneminen. Se missä minun Kädet menee jalkojen alta perseelle nostaen ja naisella kädet niskan yli ja jalat ylöspäin polvet koukussa käsieni yli. Siinä asennossa jaksoin neitoa nostella ja pimppalooraa painaa meisselillä. Ei lipsunut ulos ja homma toimi mainiosti neidon mitoilla.

Toinen mainitsemisen arvoinen on kyllä ratsastuskunto. Siinähän Fayra session lopuksi itsekin innostui tai siltä näytti. Siinä oli vähän tapahtumaa ennen, mikä jääköön meidän keskiseksi nyt tällä kertaa, mutta kun ratsaille ryhdyttiin niin luottamus ja kiima oli sitä luokkaa että Fayra etsi itselleen orgasmin ja kiitteli paksusta meisselistä. Minä sytyin ja aloin vapautua estoista Siinä heti hänen jälkeen ja tuntui hyvältä painella ratsastajan lämmenneeseen koloon lisäminuutteja muutama päälle ja tiukka hali ja suutelu > pam, sojut lähti voimalla kumin perukoille. Molemmat vielä pieni hetki fiilisteltiin sykkivää isoa kyrpää lämpöä ja lempeä sykkivässä kolossa...

Näyttelyä tai ei niin minusta Fayra oli aidon aloinen, ystävällinen, ei huutanut minulle niin kuin oma emäntä tai kiivaat tapaukset. Sai jatkaa hetken orgasmin jälkeen mikä ei monen siviilinaisen kanssa onnistu. Loppuu kuin seinään joskus. Ja minä kun en ole kovin helppo tyydytettävä niin usein jäänyt ilman orgasmia siviilissä.

Kyllä julkisia pitää rakastaa ja tukea. Kiitos tästä muistosta.

Sää: pimeä oli, mutta lämmintä ja ilta oli selkeä.

Kaikkeen ei pidä suostua ❤️