Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sondaus  (Luettu 4481 kertaa)

Poissa Vieras0279

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Sondaus
« : Joulukuu 26, 2019, 23:30:39 »

Post orgasm tortureen ja kidutusrunkkaukseen liittyvät jutut ovat olleet jo pidempään mun ehdottomat suosikit. Sen sijaan sondaus on kuulostanut liian extremeltä ja en ole sitä halunnut ikinä kokeilla.

Viime aikoina olen kuitenkin huomannut haaveilevani siitä, että osa tätä kidutusrunkkaus sessiota olisi myös sondaus. Jotenkin kiehtoo se, että täysin sidottuna olisin pakotettu ottamaan tämänkin vastaan ja katsomaan kun tuota itselle tehdään.

Onko tähän sondaukseen suosituksia palveluntarjoajista, jotka oikeasti osaavat toteuttaa sen turvallisesti ja noudattaen riittävää hygieniaa yms. Tuohon POT teemaan liittyen olen huomannut, että moni sanoo osaavansa homman, mutta todellisuudessa ollaan aivan kuutamolla, mistä siinä asiassa on kyse. Mutta myös tosi POT taitajiakin on tullut vastaan ja hienoja sessioita koettu. Jos mun kullin työnnetään jotain, niin en todellakaan halua että tekijä on joku muka asiansa osaava, joten suosituksia ja vinkkejä otetaan mieluusti vastaan.

Onko kellään jakaa kokemuksia, miltä tuollainen sondaus tuntuu, ilmeisesti enemmän nautintoa kuin kidutusta, vaikka vähän kidutukselta kuulostaakin?

Napakettu

Poissa Tiia

• Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sondaus
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2019, 17:50:58 »
Mua ei ole koskaan sondattu, mutta vastaan silti.  ;)

Sondeja ei ole tarkoitus työntää sisään väkisin (vaan lähinnä antaa sen laskeutua painovoiman avulla), eikä sondauksen ole tarkoitus sattua. Päin vastoin: kipu on melko varma merkki siitä, että tyyppi tekee jotain väärin. Ideana ei ole raapia virtsaputken seinämiä rikki, aiheuttaa tulehduksia tai vuodattaa verta. Ideana on tuottaa tuntemuksia, joita ei oikein muuten pääse kokemaan. Sondissa voi olla myös vibra tai sähköt.

Jos palveluntarjoaja ei puhdista ja desinfioi välineitä juuri ennen käyttöä, tai käyttää liukkarina jotain kauan sitten avatusta isosta putelista tulevaa mönjää, käytä turvasanaa.
✨Porissa (myös Annun kanssa) 14.11.✨

Uusimpia kuvia

Poissa Jormaaho

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2020, 22:13:07 »
Monen en tätä uskaltaisi antaa tehdä. Viola on yksi niistä  harvoista.

Poissa Tyler

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2024, 22:30:09 »
Mainitsen ainoastaan Lady Eiran ja Ilkimys Katan, kun heidän tekemänä on kokemusta.
Kumpikin teki sondauksen taidokkaasti, näytti sondit ja desinfioi ne niin, että näin. Liukastetta ei ainakaan joka kerta käytetty kun siittimestäni valui n.s. kiimatippoja.

Ilkimys Kata käytti sähkösondia, joka värisi virtsaputkessa. Tunne oli kutittava, kihelmöivä, kipua ei lainkaan. Ekakertalaisena Lady Eiran yllätyin kun varustauduin  tuskaan ja kuolemaankin.

Lady Eira ja Ilkimys Kata hoitavat meitä Waltasalilla Helsingissä. Jos sondaus kiinnostaa, niin minä ja siittimeni suositellaan molemmat kääntymään Waltasalin puoleen.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : Elokuu 14, 2024, 05:20:40 »
Jos sondaus kiinnostaa, minä teen myös sitä.
Saksasta tilattu setti teräksisiä erityismuotoiltuja sondeja ja kertakäyttöliukkaria seksikaupasta. Ilman liukkaria en lähde työntämään mitään virtsaputkeen.

Oma tekniikka, toinen käsi liikuttaa sondia virtsaputkessa ja toinen käsi runkkaa sekä hieroo penistä ulkopinnalla.

Tämä on jonkun juttu. Osa sondauksen kokeilijoista ei tunne juuri mitään.
Osa taas roikkuu orkun reunalla koko aika.

kuvagalleria

*** Helsingissä****

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Elokuu 14, 2024, 16:07:55 »
Jos sondaus kiinnostaa, minä teen myös sitä.
Saksasta tilattu setti teräksisiä erityismuotoiltuja sondeja ja kertakäyttöliukkaria seksikaupasta. Ilman liukkaria en lähde työntämään mitään virtsaputkeen.

Oma tekniikka, toinen käsi liikuttaa sondia virtsaputkessa ja toinen käsi runkkaa sekä hieroo penistä ulkopinnalla.

Tämä on jonkun juttu. Osa sondauksen kokeilijoista ei tunne juuri mitään.
Osa taas roikkuu orkun reunalla koko aika.

Joku voisi tarttua tuohon, että onko sellaistakin liukkaria, jonka voi käyttää uudelleen? Hehe

Olen joskus koittanut sondia sekä sähkösondia. Sähkö tuntui turhan rajulta pienelläkin teholla. Anustapilla se ihan toimi. Normi sondaus muistaakseni oli ihan ok. Aikoinaan Tiia Espoossa alkoi sellaisen testausta ehdotella, ja toki siihen tartuin. Sähköä sain Turussa Mariellalta.

Poissa Tyler

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Syyskuu 01, 2024, 02:06:22 »
Mainitsin aiemmin Lady Eiran ja Ilkimys Katan Waltasalilta. Valtiatar Lumi on nyt myös sondannut minut ja erittäin omistautunut oli työlleen.
Lienee turha mainita, mutta mainitsen kuitenkin, että hygienia oli hyvä ja asianmukaiset välineet oli tietenkin käytössä.

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Syyskuu 01, 2024, 11:10:22 »
Silikoninen sondi löytyy minulta, on kuulemma miellyttävän tuntuinen. Katetrin asennusta on myös tullut harjoiteltua
Nokialla 15.-17.11.

Poissa Vieras1738

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Syyskuu 04, 2024, 09:53:57 »
Sondaus kyllä on nautintoa varten. Itse joskus sondasin itseäni värikynällä joka oli pahvikuoressa, muotoutui virstaputkeen.
Jos on kiero kalu kuten itsellä, virtsaputkikin on seisokissa kiero, eli suora sondi ei mene juureen saakka. Itseä ei ole koskaan katetroitu, mutta silloin lienee molo veltto jos on sairaalassa. Kinkyä varten ei onnistune jos seisoo ja putki kiero.