SO:lla ilmoitteli vielä viime metreillä Aannika nimimerkillä oleva tyttö. Aivan erinomainen tapaus mutta kaikki kommunikointi tapahtui SO:n viesteillä. Onko neidistä tai yhteystiedoista parempaa tietoa..?
Uutiset:
Koska olin varannut tunnin ajan, minulle ja Annikalle jäi reilu kolme varttia jutusteluun.
Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan, vahvistin tuloni edellisenä iltana niin kuin hän ohjeisti, mutta en koskaan saanut tapaamispaikan osoitetta. Sen jälkeen onkin ollut sähköpostihiljaisuutta. Olenkin kysymysmerkkiä, että mikä meni vikaan. Sääli, sillä kaiken hyvän palautteen ja ilmoitusten kuvien perusteella hän todella vaikuttaa tapaamisen arvoiselta. Kanssakäyminen palveluntarjoajien kanssa on minulle myös jokseenkin uutta, eli ehkä saatoin kirjoittaa jossain vaiheessa jotain etiketin vastaista? Mielestäni olin asiallinen ja kunnioittava. Ymmärrän, että esteitä ja yllättäviä menoja voi tulla, mutta olisi kohteliasta ilmoittaa niistä.
Toivon kuitenkin, että asiat järjestyvät ja pääsemme vielä tapaamaan.
Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.
^Noi copy-paste viestit, joissa kaikki oleellinen tieto kerrottuna on juurikin täydellisiä. Mikään ei ole raskaampaa kuin kaivella kaikki tarvittava tieto pitkässä viestiketjussa hupakolta.
Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.
Reilu viikko sitten päätin lähestyä Annikaa kaikesta epäilyksistäni huolimatta ja tällä kertaa hän jopa vastasi. Parin viestin jälkeen päästiin siihen tilanteeseen, että neito itse ehdotti aikaa, mutta vastattuani tähän aikaan sen minulle sopivan, ei enää mitään kuulunut. Onneksi tälläkin kertaa löytyin toinen naine tilalle