Pari kokemusta on, mut vähään aikaan en ole käynyt. Jotain oon kuullut, että olis joskus tehnyt ohareita, mut en jaksa uskoa tuota. Suosittelen, ei muuta kun luuri käteen ja soittamaan
Hyvä kokemus jäi ainakin minulle. Todella hyväkroppainen nainen ja antoi nuolla ihan huolella, vaikutti että nauttiakin siitä. Mahtava suuhoito samalla 69: ssä. Suosittelen. Kiireetön tunnelma ja siisti asunto. Yritin jälleen tänään, mutta ilmeisesti varattu kun ei vastannut puheluun. Ohi kulkiessa olisin käynyt pikaisella… Kuvat aidot ja ehkä vielä kauniimpi luonnossa.
Ilmoitus näyttää olevan aktiivisena, mut ei kyllä saa yhteyttä ollenkaan. Eilen yritin 4 kertaan soittaa, mut ei vastaa... onko muut saaneet yhteyden vai onko nykyään valikoivaa tyyppiä?
Harmi, että on alkanut tekemään ohareita. Itse käynyt 3 kertaa hänen luonaan ja 4 kerralla oltiin sovittu aika, mut eipä avannut ovea. Kokkola on kuitenkin sen verran pieni kaupunki, että menettää äkkiä asiakkaita, jos tuollaista tekee kerran tai kaks
Vieläkö tämä neiti ottaa asiakkaita? Ajattelin ensi viikolla taas yrittää, jos vaikka onnistaisi päästä peuhaamaan, kun olen taas kokkolassa. Ilmoitus näyttää olevan, mut kuukausi sitten viimeksi päivitetty
Eipä sillä ole ollut puhelin päällä muutamaan viikkoon ainakaan🫤
Ei taida edes asua kokkolassa enään. Kaveri muutti samoihin kämppiin missä tällä oli asunto, ei kyllä näyttänyt siltä, että asuisi edes enään ainakaan siinä