Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?  (Luettu 10344 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?
« Vastaus #140 : Huhtikuu 19, 2025, 23:40:07 »
Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.

Nyt mun täytyy kyllä sanoa että tässä on lause, jossa ei ole järjen hiventäkään. Vaikka kuinka yritän tavata tätä uudestaan ja uudestaan. Ihan täyttä Penaattori-kamaa. Mikä vittu teitä oikein vaivaa?
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että kirjoituksen idea on täysin järjetön. Turha siitä on minua syyttää, se on vihervasemmistolaista oppia puhtaimmillaan, wokea ja intersektionaalisuutta.
Et kai sinä Thomas vain väitä että kirjoittamani ei pidä paikkaansa taikka että itse irtisanoudut moisesta sekopäisyydestä?

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #141 : Huhtikuu 19, 2025, 23:50:13 »
Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.

Nyt mun täytyy kyllä sanoa että tässä on lause, jossa ei ole järjen hiventäkään. Vaikka kuinka yritän tavata tätä uudestaan ja uudestaan. Ihan täyttä Penaattori-kamaa. Mikä vittu teitä oikein vaivaa?
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että kirjoituksen idea on täysin järjetön. Turha siitä on minua syyttää, se on vihervasemmistolaista oppia puhtaimmillaan, wokea ja intersektionaalisuutta.
Et kai sinä Thomas vain väitä että kirjoittamani ei pidä paikkaansa taikka että itse irtisanoudut moisesta sekopäisyydestä?

Kyllä, minä väitän että kirjoittamasi ei pidä paikkaansa, ja sen näkee jokainen, joka ei ole äärioikeisto-öyhötyspropagandan sokaisema. Tuota paskaa on nähty tällä saitilla (ja yhteiskunnassa muutenkin) jo ihan liikaa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #142 : Huhtikuu 20, 2025, 00:04:10 »

Kyllä, minä väitän että kirjoittamasi ei pidä paikkaansa, ja sen näkee jokainen, joka ei ole äärioikeisto-öyhötyspropagandan sokaisema. Tuota paskaa on nähty tällä saitilla (ja yhteiskunnassa muutenkin) jo ihan liikaa.
Oletko sinä oikeasti noin pihalla vihervasemmistolaisesta jargonista? Asiaa voisi tiedustella nimimerkiltä Mmeoww, tosin en usko hänen olevan innokas vastaamaan minulle mitään koska teen foorumilla pilkkaa vihervasemmiston Pyhistä Arvoista.

Koska vihervasemmistolainen on aina tiedostava ja hyvä ja oikeassaolemisen kokemuksensa on suurta niin hänestä on oikein että nimimerkki Thomas voi arvostella foorumilla oikeistoa mutta joey_t ei saa arvostella vihervasemmistoa. Moinen on täysin sopimatonta. Tosin närkästymistänne on varsin hauska seurata.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #143 : Huhtikuu 20, 2025, 00:14:39 »
^Nyt korkki kiinni ja nukkumaan.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #144 : Huhtikuu 20, 2025, 00:23:21 »
Mua on todella hankala provosoida sinänsä, oon aika hyvin perillä siitä, mitä siellä trollailun ja provokaation takana on.

Mutta tälleen yleisesti voisin tässä listata linkkejä, koska en koe, että mun kannattaa nostaa huolta esiin, ilman että yrittäisin tarjota siihen ratkaisuja.

Trollaamisesta yleensä:

https://sisaltosekaannus.fi/sisaltosekaannuksen-selviytymisopas/trolli-hairikoi-naamioimalla-toimintansa/

https://transparentti.blogspot.com/p/trollin-tyokalupakki.html?m=1

https://www.vpnunlimited.com/fi/help/cybersecurity/trolling?srsltid=AfmBOorP1r1YNq-FFxP1vTbS9j_WwVr9Qnbwbww5fJuyhDLxm6Kl9mSx

Ja trollien psykologiaa:

"In this pre-registered study, we investigated trolling behavior and its association with the Dark Tetrad and humor styles. We found support for our first hypothesis (H1: The Dark Tetrad is positively associated with global trolling behavior): Machiavellianism, narcissism, psychopathy, and sadism showed significant positive correlations with global trolling behavior. Moreover, we found support for our second hypothesis (H2: Aggressive humor is positively associated with trolling behavior) and also observed a positive correlation between global trolling behavior and self-defeating humor. "

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10004561/

Ja mikä sitten trollaajia auttaa?
Varmaan yleisesti avun hakeminen, jos pystyy myöntämään, että oma käyttäytyminen rajoittaa omaa tai/ja muiden elämää.

Anonyymisti voi hakea apua, (jos se tuntuu helpoimmalta) esim.

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/chattaa-tai-kirjoita/

... Ja jatkan tätä huomenna!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2025, 00:27:27 kirjoittanut Mmeoww »

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #145 : Huhtikuu 20, 2025, 00:39:56 »
^Nyt korkki kiinni ja nukkumaan.
No se on kokonaan aukaisematta. Neuvo vain itseäsi, minä en neuvojasi kaipaa.
Mutta äärimmäisen mukava huomata että woke ei ole suosittua edes omiensa keskuudessa. Jospa siitä typeryydestä lopulta päästäisiin, pianhan te tapojenne mukaisesti toki keksitte jonkun uuden.

Poissa Johannyton

• Sr. Member
« Vastaus #146 : Huhtikuu 20, 2025, 06:01:41 »
Paska ketju, mutta tuon siihen uuden näkökulman - yhteiskuntarauhan.
Tuetulla asumisella ja ruokkimisella maksetaan samalla turvallisuudesta esim. liikkua kaduilla pelkäämättä koko ajan tulla ryöstetyksi. Kun ihmisillä menee tarpeeksi huonosti ei paljon millään ole mitään väliä eikä ole menetettävää - rikollisuus lisääntyy.
Monissa maissa parempiosaiset asuvat häkissä vartioituna ja pelkäävät kidnappauksia, ryöstöjä ja murtoja.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #147 : Huhtikuu 20, 2025, 06:25:38 »
^Ja rahoitus tähän tippuu varmaan taivaasta koska kyseessä on hyvä asia?
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #148 : Huhtikuu 20, 2025, 09:32:19 »

Hyvä esimerkki pro-feministimiehestä, joka ei edes tajua tai ole jaksanut ottaa selvää minkälaista äärivihervasemmistolaista syrjivää öyhötyspropagandaa intersektionaalinen feminismi on.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Johannyton

• Sr. Member
« Vastaus #149 : Huhtikuu 20, 2025, 09:57:06 »
Tuskinpa sentään taivaasta, mutta verotusta tuntuvasti kiristämällä asia ratkeaa. Polttoaineiden verotusta esimerkiksi voisi korottaa reilusti.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #150 : Huhtikuu 20, 2025, 10:15:48 »
Tuetulla asumisella ja ruokkimisella maksetaan samalla turvallisuudesta esim. liikkua kaduilla pelkäämättä koko ajan tulla ryöstetyksi. Kun ihmisillä menee tarpeeksi huonosti ei paljon millään ole mitään väliä eikä ole menetettävää - rikollisuus lisääntyy.
Monissa maissa parempiosaiset asuvat häkissä vartioituna ja pelkäävät kidnappauksia, ryöstöjä ja murtoja.
Tätä ’yhteiskuntarauha’ argumenttia tosiaan aika usein käytetään näissä sosiaaliturvakeskusteluissa.

Mielestäni argumentti on oikeastaan aika vastenmielinen, tyyliin ’anna rahasi suosiolla tai saat turpiin ja otamme ne väkisin’.

Suomessa ei suinkaan tehdä rikoksia siksi että nähtäisiin nälkää tai olisi muuten oikea pula jostain, vaan siksi että halutaan viettää makeaa elämää ja ostaa luksustuotteita, hienoja autoja, yms.

Ja kysehän oli siitä, pitääkö myös ideologisesti työttömille, joilla olisi mahdollisuus työllistyä, maksaa täydet tuet.
- Juice Leskinen

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #151 : Huhtikuu 20, 2025, 10:49:36 »
Tätä ’yhteiskuntarauha’ argumenttia tosiaan aika usein käytetään näissä sosiaaliturvakeskusteluissa.

Mielestäni argumentti on oikeastaan aika vastenmielinen, tyyliin ’anna rahasi suosiolla tai saat turpiin ja otamme ne väkisin’.

Suomessa ei suinkaan tehdä rikoksia siksi että nähtäisiin nälkää tai olisi muuten oikea pula jostain, vaan siksi että halutaan viettää makeaa elämää ja ostaa luksustuotteita, hienoja autoja, yms.

Ja kysehän oli siitä, pitääkö myös ideologisesti työttömille, joilla olisi mahdollisuus työllistyä, maksaa täydet tuet.

Todella vasemmistolaista vastenmielistä shittiä ajatella että rikollisuus loppuu jos sos-turva on riittävän iso. Mikä on se riittävän iso? Se että voit tehdä sillä bisnestä lähtömaassasi?

Kiinteistöbisnestä sosiaaliturvalla

Alkuun päästään sillä, että lopetetaan massamaahanmuutto heti ja lopetetaan rahan jakaminen jo tulleille. Sitten ehkä kestetään Alman ja kumppaneiden elämätapatyöttömyyden tukeminen, mummoille ja vaareillekin jää jaettavaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2025, 10:54:33 kirjoittanut Kellopeliappelsiini »
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #152 : Huhtikuu 20, 2025, 11:06:13 »
Tuskinpa sentään taivaasta, mutta verotusta tuntuvasti kiristämällä asia ratkeaa. Polttoaineiden verotusta esimerkiksi voisi korottaa reilusti.
Arvasin tämän. Vasemmiston taikasana kaikkeen: Verotuksen lisääminen.
Mitäs sitten kun verotettavia ei enää löydykään? Suomi on jo valmiiksi huippukireästi verotettu maa. Siksi täällä on kaikki kallista.
Hätkähdin oikein kun Norjassa pärjää loppujen lopuksi samalla rahalla kuin Suomessa. Joku asia on kalliimpaa ja toinen halvempaa.
Asian vahvisti eurostatin tilasto: Suomi ja Norja ovat suunnilleen yhtä kalliita maita elää mutta Norjassapa tulotaso on rutkasti suurempi.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #153 : Huhtikuu 20, 2025, 11:26:29 »
Haluat siis kiihdyttää inflaatiota ja vähentää kansalaisten ostovoimaa? Polttoaineen hinnannousu kasvattaisi kuljetuskustannuksia ja nostaisi myös esim. ruuan hintaa. Verojen nostaminen ylipäänsä kuihduttaisi taloutta, mikä aiheuttaisi vaan lisää leikkauksia.
- Juice Leskinen

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #154 : Huhtikuu 20, 2025, 13:06:55 »

Todella vasemmistolaista vastenmielistä shittiä ajatella että rikollisuus loppuu jos sos-turva on riittävän iso. Mikä on se riittävän iso?

Eikös tästä ole puhuttu monta kertaa, ja vastaus taitaa sisältyä ketjun otsikkoonkin. Riittävän iso on sellainen, jolla on mahdollista tulla toimeen.

Haluat siis kiihdyttää inflaatiota ja vähentää kansalaisten ostovoimaa?

Lisääkö kaikkein heikko-osaisimpien toimeentulosta leikkaaminen heidän ostovoimaansa?

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #155 : Huhtikuu 20, 2025, 13:24:04 »

Oletko sinä oikeasti noin pihalla vihervasemmistolaisesta jargonista? Asiaa voisi tiedustella nimimerkiltä Mmeoww, tosin en usko hänen olevan innokas vastaamaan minulle mitään koska teen foorumilla pilkkaa vihervasemmiston Pyhistä Arvoista.

Koska vihervasemmistolainen on aina tiedostava ja hyvä ja oikeassaolemisen kokemuksensa on suurta niin hänestä on oikein että nimimerkki Thomas voi arvostella foorumilla oikeistoa mutta joey_t ei saa arvostella vihervasemmistoa. Moinen on täysin sopimatonta. Tosin närkästymistänne on varsin hauska seurata.

Hyvä esimerkki pro-feministimiehestä, joka ei edes tajua tai ole jaksanut ottaa selvää minkälaista äärivihervasemmistolaista syrjivää öyhötyspropagandaa intersektionaalinen feminismi on.

Sanotte siis, että minä en ymmärrä vihervasemmistolaisuudesta ja feminismistä mitään, mutta kuitenkin pidätte minua vihervasemmistolaisena ja feministinä? Aika huvittavaa. Huomaatteko mitään ongelmaa logiikassanne?

Poissa Johannyton

• Sr. Member
« Vastaus #156 : Huhtikuu 20, 2025, 15:36:14 »
Haluat siis kiihdyttää inflaatiota ja vähentää kansalaisten ostovoimaa? Polttoaineen hinnannousu kasvattaisi kuljetuskustannuksia ja nostaisi myös esim. ruuan hintaa. Verojen nostaminen ylipäänsä kuihduttaisi taloutta, mikä aiheuttaisi vaan lisää leikkauksia.
Semmoista se on.. ilmastotavoitteeseen pääsemiseksi polttoaineiden verotusta on nostettava rutkasti. Kaikenlainen saastutus täytyy loppua pikimmiten.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #157 : Huhtikuu 20, 2025, 16:48:48 »
^Ja samaan aikaan Kiinassa ja Intiassa fossiilisten polttoaineiden käyttö lisääntyy sitä vauhtia että Suomen fossiilisten käytön väheneminen on kuin pisara meressä.
Tuo ilmastotavoitekin on täyttä humpuukia, kuten Eija-Riitta Korhola paljastaa:
https://youtu.be/bsBI67FYqYE?si=usGvGhMj6SQWgJM3
Toisaalta tämähän sopii vihreän vetelehtijän maailmankuvaan. Jätetään auto talliin ja jäädään kotiin makoilemaan ja nauttimaan työttömyyskorvauksista joita maksetaan muilta työtätekeviltä kerätyillä veroilla korvaukseksi siitä ettei lähdetä rähinöimään.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #158 : Huhtikuu 20, 2025, 18:19:01 »
Lisääkö kaikkein heikko-osaisimpien toimeentulosta leikkaaminen heidän ostovoimaansa?
No ei mutta kyse lieneekin siitä millaisessa tilanteessa entistä suurempi osa jengiä haluaa osallistua ja osallistuu työntekoon? Sellaisessa jossa työntekijä saa itse pitää työntekonsa hedelmät vaiko sellaisessa jossa joutuu jakamaan osan ansioistaan niille jotka eivät ole osallistuneet työntekoon?

En tiedä miksi tätä sinulta edes kysyn koska sinun mielestäsi on ihan ok kieltäytyä työnteosta koska työnteko leikkaa sosiaaliturvaa. Minä en edes ymmärrä miksi sosiaaliturva kuuluu työstäkieltäytyjille.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #159 : Huhtikuu 20, 2025, 18:22:42 »
Sanotte siis, että minä en ymmärrä vihervasemmistolaisuudesta ja feminismistä mitään, mutta kuitenkin pidätte minua vihervasemmistolaisena ja feministinä? Aika huvittavaa. Huomaatteko mitään ongelmaa logiikassanne?
Juttusi antaa vahvaa viitettä siitä ettei työnteon arvostus ole mikään merkittävä tekijä tavassasi ajatella. Tällaisissa tilanteissa tulee vedettyä yhtäläisyysmerkki poliittiseen vasemmistoon. Mitä virheellistä tässä perusolettamuksessa on?