Itse en ole ikinä haistellut naisten käytettyjä pikkareita. Toki se ajatus kiihottaa kutkuttavasti, jos pääsisi hankkimaan viehättävän ja seksikkään omiin silmiini sopivan ikäisen naisen käytetyt ja tuoksuvat (sekä mahdollisesti märät) pikkarit. Olen huomannut naapurisivustolla eri paikkakuntien ''Vaatteita/alkkareita''-osiossa monia ilmoituksia pikkareista.
Te, jotka olette joko jonkun tutun/puolitutun pyykkikorista haistellut heidän pikkareitaan tai tilanneet postitse naapurisivuston (tai muiden sivustojen) ilmoituksista pikkareita myyvien naisten käytettyjä pikkareita esim. minigrip-pusseissa kirjeellä/pakettina, niin ovatko ne pillunhajut/aromit (ja mahdolliset kiimalimat ''orkkupikkareissa'') säilyneet kunnolla teidän kotiinne asti avattuanne pikkarit pakkauksesta? Vai ovatko hajut, maut ja kosteudet hälvenneet liikaa?
Mietin siltäkin kannalta, että kannattaako itse kokeilla? Saako useimmiten kunnon kiihoke-kiksit niistä (mulla jonkin sortin fetissi tuohon ajatustasolla myös ajatuksen tuhmuuden takia) vai meneekö rahat hukkaan jos/kun hajut, maut ja kosteudet eivät olekaan sitä luokkaa/vahvuutta, kun himassa täpinöissään odottaa?