Helsingin reissu lähiaikoina suunnitelmissa. Ajattelin käväistä Alcatrazissa, kun on hotellini lähellä. Löytyykö sieltä asiakkaita etsiviä naisia nykyisin ?
Uutiset:
Luulen, että siinä on jokin sellainen juttu, että poliisi hiljaisesti hyväksyy tilanteen eikä hätyytä myyjiä niin kauan he pysyvät vain kyseisellä pätkällä (se selittäisi myös sen, miksi ilmiö näyttäytyy vain tuolla rajatulla pienellä alueella). Mutta tämä vain spekulaatiota, en tiedä varmasti.Lex Eriksson.
Eihän itsensä myyminen ole laitonta
Kyllä! Eerikinkatu juurikin Yrjonkadun päästä alkaen on Suomessa olevan miehen korttelinpätkä.
Oon ite käynyt katsomassa meininkiä ja eikös se oo venäläisten naisten reviiriä?
Siellähän oli se kahakkakin, jossa joku joukkoon kuulumaton sai veitsestä poskeensa. Muistaako joku tarkemmin?
Tummaihoiset päivystää Manskulla sekä esim. Zetorin ulkopuolella. Näin ainakin vuosia sitten, kun kävin tarkastelemassa tilanteita (ja kävin Zetorissa). Onko reviirit muuttuneet?
Ei tarvitse mennä sisäänkään, ihan samat tyypit metsästää asiakkaita siinä edessäkin Yrjön- ja Annankadun välisellä Eerikinkadun pätkällä (oikeastaan se alkaa jo Kalevankadulta ja Yrjönkadulta). Siitä kun yksinäinen mies kävelee 23-02 välillä niin saa ihan oikeasti ravistella itseään irti ja pitää katseen jaloissaan, jos ei ole maksullisen seuran perään. Ei tarvitse etsiä myyjiä, he käyvät jopa käsikynkkään kiinni ja kävelevät vierellä. Ei auta vaihtaa toiselle puolelle katuakaan. On melko aggressiivista asiakashankintaa. Itse kierrän sen pätkän toista kautta aina ilta-aikaan, jos se osuisi reitille, kun koen sen aika kiusalliseksi. Seuran etsin mieluummin muuta kautta. Kokeile kävellä puolen yön aikaan Manskun Old Irish Pubilta esim. Hotelli Mestarille, niin ymmärrät mitä tarkoitan.
Sitä olen aina ihmetellyt, että miten se voi olla niin avointa keskellä Helsinkiä, kun kyse on selvästi laissa kielletystä ilmiöstä. Luulen, että siinä on jokin sellainen juttu, että poliisi hiljaisesti hyväksyy tilanteen eikä hätyytä myyjiä niin kauan he pysyvät vain kyseisellä pätkällä (se selittäisi myös sen, miksi ilmiö näyttäytyy vain tuolla rajatulla pienellä alueella). Mutta tämä vain spekulaatiota, en tiedä varmasti.
Ei tarvitse mennä sisäänkään, ihan samat tyypit metsästää asiakkaita siinä edessäkin Yrjön- ja Annankadun välisellä Eerikinkadun pätkällä (oikeastaan se alkaa jo Kalevankadulta ja Yrjönkadulta). Siitä kun yksinäinen mies kävelee 23-02 välillä niin saa ihan oikeasti ravistella itseään irti ja pitää katseen jaloissaan, jos ei ole maksullisen seuran perään. Ei tarvitse etsiä myyjiä, he käyvät jopa käsikynkkään kiinni ja kävelevät vierellä. Ei auta vaihtaa toiselle puolelle katuakaan. On melko aggressiivista asiakashankintaa. Itse kierrän sen pätkän toista kautta aina ilta-aikaan, jos se osuisi reitille, kun koen sen aika kiusalliseksi. Seuran etsin mieluummin muuta kautta. Kokeile kävellä puolen yön aikaan Manskun Old Irish Pubilta esim. Hotelli Mestarille, niin ymmärrät mitä tarkoitan.
Sitä olen aina ihmetellyt, että miten se voi olla niin avointa keskellä Helsinkiä, kun kyse on selvästi laissa kielletystä ilmiöstä. Luulen, että siinä on jokin sellainen juttu, että poliisi hiljaisesti hyväksyy tilanteen eikä hätyytä myyjiä niin kauan he pysyvät vain kyseisellä pätkällä (se selittäisi myös sen, miksi ilmiö näyttäytyy vain tuolla rajatulla pienellä alueella). Mutta tämä vain spekulaatiota, en tiedä varmasti.
En tiedä, mutta joskus oli juttua Pro-tukipisteen kanssa (ja onhan noita ollut lööpeissäkin), kun poliisi puuttunut asiaan ehkä turhankin hanakasti.
On hieman ongelmallista, jos aletaan satunnaisesti tekeen tarkistuksia alueella liikkuville naisille ja syyttämään seksin myymisestä jos laukusta löytyy kortsuja & liukkaria.
Ehkä tuo menee kausittain, välillä jokin tehovalvonta & välillä annetaan olla.
Joo ja varsinkin jos miehiä ei vastaavasti tarkisteta. Siitähän syntyisi varsinainen kalapaliikki, jos poliisi olettaisi sukupuolen ja harjoittaisi sukupuolista profilointia ja syrjintää.
kesän jälkeen tuli käytyä ja tarjontaa oli muutama parhaat päivänsä nähnyt venakko ja pari afrikkalaista, heikkoa oli. Lieneeköhän ne muutama hemaisevat siirtynyt päivystämään muuanne?