pt ehdotti jotain neosurf sovellusta . Onko kokemusta? Käteinen ei kuulemma kelpaa. Jenkit sanoo: Cash is the king. Kusetusyritys?
Uutiset:
En ole vielä tavannut hupakkoa jolle käteinen ei kelpaisi, kaikki muu menee kusetuslaariin.
Mobilepay käteisen lisäksi. Onnistuu ennakko- ja varausmaksutkin helposti.
Mobilepayta ei btw voi kai enää käyttää anonyymina?
Sillä ei välttämättä ole väliä, mutta jos on, niin tämä kannattaa huomioida.
Mobilepayta ei btw voi kai enää käyttää anonyymina?
Sillä ei välttämättä ole väliä, mutta jos on, niin tämä kannattaa huomioida.
Käyttäjä ehdot muuttuvat 23.01.2024. Siitä ei ole tietoa, että voiko jatkossakin nimeksi vaihtaa asetuksista minkä tahansa, joka sitten näkyy maksun osapuolille. Monella mobilepayta maksuvaihtoehtona käyttävällä seksityöntekijällähän maksun saajana on usein toiminimi.
Käyttäjä ehdot muuttuvat 23.01.2024. Siitä ei ole tietoa, että voiko jatkossakin nimeksi vaihtaa asetuksista minkä tahansa, joka sitten näkyy maksun osapuolille. Monella mobilepayta maksuvaihtoehtona käyttävällä seksityöntekijällähän maksun saajana on usein toiminimi.
mä vastaanotan käteistä suurimmaksi osaksi, mobilepay on poistunut mulla käytöstä. pikasiirto ok jos on antaa kollegalta suositus sen käytöstä et sujunut ok. air bnb lahjakorttia ja saldolipukkeita käytetty etäjutuissa jonkun verran
mä vastaanotan käteistä suurimmaksi osaksi, mobilepay on poistunut mulla käytöstä. pikasiirto ok jos on antaa kollegalta suositus sen käytöstä et sujunut ok. air bnb lahjakorttia ja saldolipukkeita käytetty etäjutuissa jonkun verran
Mitä tarkoittaa toi kollegalta suositus? Siis suositus toiselta pt:lta vaiko tyyliin omalta työkaverilta?