Olikos tällä jotain järjestäjää/kuvien kerääjää olemassa johon ottaa yhteyttä? Saattaisin mahdollisesti osallistua, tosin kuvaajakin pitäisi löytää. 🤔 Pari potentiaalista olis kyllä tässä lähiaikoina...
Uutiset:
Hyvää päivää rakkaat ja ei rakkaat🌹♥️🌹
Koska innokkuutta järjestäjään ei ollut otin vapauden ottaa edelliseen järjestäjään yhteyden ja Seepelin avuin otan tänä vuonna vastuulleni järjestää kalenterin. Isot kiitokset Seepelille avusta...
Eli kaikki innokkaat voivat ilmoittautua minulle YV:llä ja kunhan saan tietyt asiat hoidettua ilmoitan toiminta-ohjeet...Siihen saakka kamerat laulamaan ja kuvaukselliset asennot loistamaan.
Toivon ja varmasti myös muutkin toivovat, että saisimme mukaan tarvittavat 22 henkilöä mutta jos ei onnistu niin tarvittaessa saa osallistua useammalla kuvalla mukaan...
🖤:llä Kyybel
^ Lähtisin muuten (ehkä), mutta en ole enää turskale. Poseeraisin niissä mun legendaarissa panosukissa joissa on liukuesto.Pömpsy https://youtu.be/ZotVMxuXBo0?si=fzOvYoWHBPa5TVnA
Minä eli itse Thor aion lähteä patsastellen mukaan kalenteriin.
Minä eli itse Thor aion lähteä patsastellen mukaan kalenteriin.jee
Kröhöm...no niin..näin kanssa turjakkeena, tosi miehisenä sellaisena, esitän Kyybelille virallisen pyynnön osallistua miesten juhannuskalenteriin 2024.
Minä eli itse Thor aion lähteä patsastellen mukaan kalenteriin.jee
Innolla odotan
Olisko huimaa kun sais äänestää keitä haluis mukaan?