Onko teillä palveluntarjoajilla erityisiä päiviä ja aikoja, jolloin on enemmän tai vähemmän asiakkaita?
Uutiset:
luin jutun keltaseta ruususta että suht paljon siellä yöllä käydään.
Mulla suurin osa ajoista sijoittuu yleensä ns. toimistoaikojen, eli 9-17 välille, myöhään illalla on vähän vähemmän tulijoita. Toisaalta, tässäkin on sen verran vaihtelua etten osaa sanoa onko näissä todella mitään säännönmukaisuutta, vai kuvittelenko vaan. Sen sijaan kesä on Aina ollut mulle kiireisin aika vuodesta, kun taas talvella on hiljaisempaa. Se on tietysti sääli, koska itse mieluusti painaisin (heh) duunia talvella, ja kesät mielelläni vain lomailisin. Tällaisena työmyyränä ei kuitenkaan kehtaa jättää tarjottuja töitä tekemättä, joten kesät meneekin sitten pitkälti töissä ^^'
Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan .
Tai nyt kun pörssisähkö on lähes päivittäin uutisotsikoissa, joku innostuu samantyyppisestä hinnoittelutavasta tälläkin alalla. Ja sitten päivittelemme täällä, miten seksipörssin spot-hinta aina pomppaa lounastunnilla .
Verohallinnon palkka.fi palvelun perusteella suosituin palkanmaksupäivä on kuukauden viimeinen arkipäivä.Mulla suurin osa ajoista sijoittuu yleensä ns. toimistoaikojen, eli 9-17 välille, myöhään illalla on vähän vähemmän tulijoita. Toisaalta, tässäkin on sen verran vaihtelua etten osaa sanoa onko näissä todella mitään säännönmukaisuutta, vai kuvittelenko vaan. Sen sijaan kesä on Aina ollut mulle kiireisin aika vuodesta, kun taas talvella on hiljaisempaa. Se on tietysti sääli, koska itse mieluusti painaisin (heh) duunia talvella, ja kesät mielelläni vain lomailisin. Tällaisena työmyyränä ei kuitenkaan kehtaa jättää tarjottuja töitä tekemättä, joten kesät meneekin sitten pitkälti töissä ^^'
Sama, sesonki tuntuu olevan keväästä syksyyn.
Itselleni tuo sopii mainiosti, koska tykkään lomailla ulkomailla & en välitä talvesta, lähden itse mieluusti Suomen talvea pakoon tropiikkiin.Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan .
Tai nyt kun pörssisähkö on lähes päivittäin uutisotsikoissa, joku innostuu samantyyppisestä hinnoittelutavasta tälläkin alalla. Ja sitten päivittelemme täällä, miten seksipörssin spot-hinta aina pomppaa lounastunnilla .
Pörssiseksi...mietin et oisko sit myös määräaikaisia ja toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia ja millaisia ne olisi...
Ai niin, orjamiehen mainitsemaan palkkapäivä asiaan. Voisi kuvitella, että se vaikuttaisi. En vain itse ole tuossa kovin huomannut vaihtelua. Toisaalta eiks yleisiä palkkapäiviä ole myös kuun puoliväli & sit jokin 20. päivän tienoilla?
Ehkä jossain kohtaa näemme seksialallakin ns. kelluvan hinnoittelun, jossa hinta vaihtelee kysynnän mukaan .