Sandra on tosiaan kaikkien kehunen arvoinen, asenne tapaamisten aikana aivan loistava ja varmasti tykkää työstään, mutta pidän mahdollisena että hänen viestiliikennettään asiakkaiden suuntaan hoitaa joku toinen henkilö.
Ehkä se jopa osittain mahdollistaa, että asenteensa on niin loistava tapaamisten aikana. Hänellä ei kulu tunteja päivässä omituisten yhteydenottojen kanssa säätämiseen, jos on delegoinut sen homman jollekulle muulle
14 tapaamista takanapäin, eikä koskaan ole tullut edes mieleen, että viestit olisi kirjoittanut joku muu. Mikään ei minun nähdäkseni viittaa siihen.
Kävin tänään jälleen tämän ihanuuden luona nauttimassa tunnin GFE-session. RE:stä löytyy Sandran profiilista useita minun kirjoittamiani rapsoja, jos minun kokemukseni hänestä kiinnostaa. Tiivistettynä: tätä parempaa GFE:tä on tuskin mahdollista saada mistään. Ja tapaamiskerrat senkun paranee sitä mukaa kun molemmat oppii lukemaan toistensa mieltymyksiä. Erinomaisen palveluasenteen lisäksi Sandra on myös ulkoisesti yksi viehättävimmistä koskaan tapaamistani naisista, joten muiden luona ei juurikaan tule käytyä.
Pidän todennäköisenä, että näin loistavan palveluasenteen ylläpito tapaamisten aikana vaatii veronsa, ja tämä näkyy normaalia heikompana perseilyn sietokykynä viestittelyvaiheessa. Luultavasti tästä syystä hänen hintansa ovat keskivertoa korkeammat, pitääkseen tinkaajat ja epäasialliset säätäjät loitolla. Hän vielä nosti hintojaan syksyllä hieman.
Veikkaan että useiden profiilien tarkoituksena on yksinkertaisesti näkyvyyden maksimointi. Kun on useita vähän erilaisia profiileja, kiinnittää useamman turskan huomion. Eri turskat kun saattavat ilmoituksissa kiinnittää huomion vähän eri asioihin. Ja keskivertoa korkeammilla hinnoilla pyritään maksimoimaan asiallisten ja vakavasti otettavien yhteydenottojen prosentuaalinen osuus kaikista yhteydenotoista. Ja erinomaisella palveluasenteella hän varmistaa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä, palaavat hänen luokseen takaisin ja kirjoittavat positiivisia rapsoja, mikä taas houkuttaa uusia vakavasti otettavia, hyvää GFE:tä arvostavia asiakkaita.
Kuulostaa ihan järkevältä markkinointistrategialta minun nähdäkseni.
Sain muuten Sandralta kerran aika tyhjentävän selityksen siihen, miksi hän ottaa varauksia vain samalle päivälle eikä etukäteen: Tällä menetelmällä ohareita ei juurikaan tule. Tällä saitilla suomihupakoiden vuodatuksista saan välillä kuvan, että etukäteisvaraukset ovat kuitenkin enimmäkseen yhtä tyhjän kanssa, kun valtaosa tekee kuitenkin oharit. Onko kukaan suomalainen pt harkinnut tätä metodia?