Mun mielestä kyselyä ja rapsojen kirjoittelua voisi harrastaa laaj nykyistä laajemmin uusien (vierailevien) tyttöjen suhteen, jotta feikkikuva-/liukuhihnatyypit saisi mahdollisimman vähän asiakkaita. Mutta sitten taas jos joku jo valmiiksi tunnettu pt haluaa itsestään lisää kirjoittelua tänne, niin ainakin mun puolesta saisi pyytää sitä itse. En koe että puhdas mainostaminen olisi oletusarvoisesti mun duunia vain siksi että olen tyytyväinen asiakas, ja ne ”turskaveljet” jotka ei viitsi lurkata tai käyttää hakua saa mun puolesta jäädä kotiin runkkaamaan.
Mä olen niin old school, että mä näen rapsat asiana jonka ostaja joko päättää tehdä tai ei.
Tässä tarkoittaen nyt seksityöntekijöitä jotka ovat antaneet luvan rapsata. Ne jotka ovat valinneet etteivät koko uransa aikana yhtään rapsaa halua mihinkään, niin sitä pitää tietysti kunnioittaa.
Mua on koko mun uran ajan saanut vapaasti rapsat aina siellä missä ns. ilmoittelenkin, kunhan totuudessa on pysytty & yksityisyyttä ei ole vaarannettu.
Mutta en ikinä ole pyytänyt rapsaa...ei oikein istu mun ajatusmaailmaan. Mä hoidan markkinointini itse & omalla tavallani. Rapsat on sitten ihan turskien juttu, eikä mun mielestä palveluntarjoajien niitä pitäisi millään tavoin pyytää (miksi ihmeessä...??).
Positiivisetkin rapsat on hieman kaksiteräinen miekka palveluntarjoajille. Jotkut kirjoittajat ovat verbaalisesti erittäin lahjakkaita, ja jos tällaisen asiakkaan kanssa on sattunut kaikki toiveet vielä osumaan yksiin, niin tuloksena voi olla hyvinkin odotuksia nostattavia rapsoja. Mutta kun kaikilla toiveet eivät ole samoja, eikä kaikki asiat edes onnistu yhtä hyvin kaikkien kanssa jne. Useista hyvin kirjoitetuista ylistävistä rapsoista voi muodostua tuleville asiakkaille epärealistisen korkeat odotukset. Jolloin...vaikka mimmi olisi parasta mitä he koskaan ovat saaneet, niin vertailu onkin jonkin toisen lahjakkaasti kirjoittamaan rapsaan, eikä niinkään siihen palveluntarjoajaan. Joten...parhaimmillakin rapsoilla on puolensa ja puolensa.
Kaikesta huolimatta, itse ole rapsaamisen kannattaja. Ja samalla ymmärrän hyvin, etteivät kaikki alan huiputkaan halua heistä mitää kirjoitettavan.
Mutta myös vastustan sitä, että rapsoja kirjoitettaisiin pyynnöstä. Jos horon saa rapsata, niin turska päättäköön itsenäisesti rapsaako vaiko eikö.