Päädyin tampereelle asti panoreissulle
Uutiset:
Päädyin tampereelle asti panoreissulle
No oli se vähän pitkä reissu kun täältä kehä3 maisemista siellä asti kävin. Tosin säähän tänään oli mitä mainioin ja tanpere se antoi parastaan.Päädyin tampereelle asti panoreissulle
Itsehän en panoreissuilla muualla käykään. Hyvä matkakohde näteistä naisista pitäville.
Nyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla
Tämä mahdollinen skenaario on. Huomenna olis tarkoitus pitää vapaapäivä huorissa käynnistä mutta voi olla niin että liha on heikkoNyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla
Oletko ajellut ylikunnon puolelle? Sen verran on tuota sun soutamista katsellut että jospa lepopäivä tai pari palauttaa verenkierron takaisin...
Niille ketkä ovat seuranneet tilanteen kehittymistä minulla on viesti. Älkää olko huolissanne. Tänään oli jo taas normaali vahva aamukanki. Se on nyt korjattu. Asia on kunnossa. Asia on hoidossa.Nyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla
Oletko ajellut ylikunnon puolelle? Sen verran on tuota sun soutamista katsellut että jospa lepopäivä tai pari palauttaa verenkierron takaisin...
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkilläNaamaahan ei sais suoja kovinkaan paljoa... Koska hengityksestä tuleva kosteus aiheuttaa kylmyyden tuntua herkemmin ja nopeammin.
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkilläNaamaahan ei sais suoja kovinkaan paljoa... Koska hengityksestä tuleva kosteus aiheuttaa kylmyyden tuntua herkemmin ja nopeammin.
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä
Kannattaa kasvattaa talveksi parta.
Ah, siinä on se syy 😅 Mun on pakko suojata. Mulla on kasvot paleltunut aikoinaan tosi pahasti, joten se iho ei kestä kylmyyttä ollenkaan 😬
Huomasin tykkääväni havaijilaisesta hieronnasta, jota en tiennyt olevan edes olemassa!
Google muuten kertoo asiasta: Perinteisen havaijilaisen hieronnan aikana vapautetaan kehon energiaa Aloha-hengen mukaisesti – rakkaudella, ilolla ja myötätunnolla. Lomi Lomi Nui -hieronnan jälkeen kehon luontainen olotila palautuu, ja koko keho on rentoutunut syvällisesti ja kokonaisvaltaisesti.