Eräällä jo lopettaneella (paras suomalainen ikinä) länsirannikon hupakolla on täydellinen kaksoisolento täällä Prahassa. Istui aamulla eräässä katukahvilassa Vinohdraskalla. Hyvä etten mennyt moikkaamaan
Uutiset:
Miten kuollutta täällä on. Kukaan ei käy kellään eikä raportoitavaa ole, niinkö?Piano bar suljettiin aikoja sitten, disko loppui juuri ja kävin pissalla.
Mua hämmästyttää edelleen joka kerta kun tuntematon asiakas alkaa ehdottelemaan mun tarjoamille palveluilleni uusia matalampia hintoja.Miinustilini taitaa taas tämän lausunnon vuoksikasvaa, mutta sellaiselle asiakkaalle voi minun mielestäni näyttää kylmästi ovea ja sanoa saatesanoiksi, ettei tämä ole mikään huutokauppa.
Miinustilini taitaa taas tämän lausunnon vuoksikasvaa, mutta sellaiselle asiakkaalle voi minun mielestäni näyttää kylmästi ovea ja sanoa saatesanoiksi, ettei tämä ole mikään huutokauppa.
Sinun luona useamman kerran käyneenä olen sitä mieltä, että hintasi ovat niinkuin niiden kuuluukin olla.
^Täältä Ville tuli kyllä plussaa. Mutta mulla taitaa toi miinustaminen kiihtyä vaanKoitetaan pitää plussalla
^Täältä Ville tuli kyllä plussaa. Mutta mulla taitaa toi miinustaminen kiihtyä vaan
Miinustilini taitaa taas tämän lausunnon vuoksikasvaa, mutta sellaiselle asiakkaalle voi minun mielestäni näyttää kylmästi ovea ja sanoa saatesanoiksi, ettei tämä ole mikään huutokauppa.
Sinun luona useamman kerran käyneenä olen sitä mieltä, että hintasi ovat niinkuin niiden kuuluukin olla.
Juu, pyrin yleensä kohteliaasti kertomaan, että olen kyllä omat palveluni ja sen mukaisen hintatason miettinyt tarkkaan etukäteen ja niihin en tee asiakkaan pyynnöstä muutoksia. Tänään sain onneksi oikein kohteliaan vastauksen takaisin, mutta aina keskustelu ei valitettavasti mene asiakkaan puolelta ihan näin nätisti.
Kiitos sanoistasi Villerius <3