Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anna Hot Re  (Luettu 8143 kertaa)

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #20 : Heinäkuu 13, 2024, 23:12:40 »
Hieman karua jos joutuu maksamaan siitä minkä itsekin pystyisi hoitamaan..;)

Kiva jos kuitenkin "Annalla" asiakkaita riittää tuolla palvelutasolla.

Itselläni ei enää kiinnostusta tähän neitoon hyvästä ensitapaamisesta huolimatta.. alkoi sellainen tietty sekavuus viestinnässä ja höpöjuttujen puhuminen tapaamisen yhteydessä häiritsemään.

Tuli siis käytyä toisenkin kerran.. ja todettua että tuossa neidossa on paljon muutakin feikkiä kuin tissit ja huulet..en sitten tiedä onko aidosti niin bimbo miltä vaikuttaa vai vetääkö vain roolia tyhmien turskien kustannuksella..? Oli miten oli niin ei vaan jaksa tuollaista katella.. 😉



« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2024, 23:18:56 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 196
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #21 : Heinäkuu 19, 2024, 10:50:46 »
Mulle riitti yks kerta, kun joutui touhuamaan makuualkovissa avoimin ovin (ovea ei alkoviin ollut) ja "kaveri" istui toimituksen ajan kuuden metrin päässä olohuoneessa. Ei kaksikolle käynyt, että tämä toinen tyttö olisi mennyt wc:hen pöntön kannelle istumaan puoleksi tunniksi. Ei käynyt, ei.

Olen muutaman kerran yrittänyt viestillä kysyä, onko yksin kämpässä, mutta ei mitään vastausta, joten en mene enää. Jostain kumman syystä Annan kumipallorinnat eivät häirinneet liikaa "ajatuksia".

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #22 : Heinäkuu 19, 2024, 12:44:11 »
Aika paha, taisi olla Vantaalla toi "kämppis", kuka lieneekään ollut. Stadissa ei ollut muita paikalla ja fasiliteetit ihan kunnossa.

Ne rinnat muistuttaa kyllä koripalloa sekä näöltä että tuntumalta..😅

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 196
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #23 : Heinäkuu 24, 2024, 13:29:08 »
Vantaalla, joo, ja joskus alkuvuodesta jo. Mutta noi kyselyviestit tuoreita joihin ei vastausta tullut. Mikä kielii siitä, että kämppis on.

Niin, ja silloin, kun tää kämppis istuskeli avoimen aukon takana olohuoneessa, niin hän ei ollut todellakaan mikään kaunokainen, jonka olisin ottanut mukaan leikkeihin. Pikemminkin kuulantyöntäjä rotua. Tosin ihan ok luonteeltaan, kun aktin jälkeen kaikki 3 juteltiin.


Poissa Hupiukko Pro

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #24 : Heinäkuu 24, 2024, 14:13:34 »
Itsekin tapasin Annan alkuvuoden ja kevään aikana useasti sekä Vantaalla että Helsingissä, mutta oli aina yksin.

Muut hommat sitten hiertävätkin sitten sen verran että tuskin tapaan enää, joista tähän ketjuun kirjoittelinkin. Anna vaikuttaa siinä mielessä vaaralliselta, että saa helposti puhuttua turskan pään pyörälle. MestariMerlinin kanssa samaa mieltä siitä, että tuskin on niin bimbo miltä vaikuttaa.

Nyt ois taas ilmoitus aktiivisena, mutta jokainen tehkööt oman päätöksensä käykö kylässä vaiko ei. Puutteista huolimatta on siis ihan jees PSE ollut, mut senkin rahan voi omasta mielestäni paremmin käyttää näissä hommissa.

Poissa Hupiukko Pro

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #25 : Elokuu 17, 2024, 21:12:24 »
Olipa epeäonninen lauantai itselläni. Olin tutun PT:n kanssa sopinut tapaamisen tälle päivälle. Hän joutui lähtemään Suomessa odotettua aikaisemmin ja peruikin tapaamisemme hyvissä ajoin. Huomasin kuitenkin toisen, ehkä jopa mieluisamman tutun tytön olevan pelipaikoilla ja laitoin viestiä, mutta hänellä olikin RE:ssä väärät päivämäärät ja poistui eilen maasta jo. Katselin tarjontaa, olen sanonut aikaisemmin etten ehkä Annan luona enää käy erinäisistä syistä, mutta ei ollut ketään muutakaan omaan muakuuni sopivaa tarjolla ja olin jo päättänyt  hemmotella itseäni, joten laitoin Annalle viestiä eilen. Disclaimerina, oma säätönumeroni on vaihtunut joten periaatteessa tässä "esitettiin" uutta asiakasta vaikka yhteisiä tapaamisia onkin useita. Aika saatiin kivasti varattua tälle päivälle extroineen, ihan hyvä setti Annallekin.

Olin reilu 10 minuuttia etuajassa ja laitoin viestiä että ilmoittelee kun on valmis, täällä ollaan jo. Hänellä nyt tosiaan Helsingissä vastaanotto ja sanotaan näin, ettei sisäänkäynti ole diskreettiä nähnytkään varsinkaan lauantaina alkuillasta. Tyhmänä odotin vartin ihmisvilinässä yli sovitun tapaamisajan yli, jonka jälkeen poistuin autolle. 25 min sovitun ajan jälkeen rupesi tulee I am apologize-viestejä, oli kuulemma nukkunut pommiin. Vitutti, sininen pilleri oli heitetty huuleen eikä aikataulujen vuoksi ollut mitään mahdollisuutta järjestää korvaavaa tapaamista toisen PT kanssa. Kyseli vielä olisinko vielä paikalla, en tietenkään ollut enkä enää menekkään. Eiköhän siellä tuplavaraus ollut, toki eipä se mitään muuta.

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #26 : Elokuu 17, 2024, 21:29:37 »
Ikävä kuulla että kävi noin! Annalla on pientä sähläämistä kyllä noiden aikataulujen kanssa.. sillähän on jopa varauskirja mutta ei se tunnu auttavan.. voipi tuo nukkuminen kyllä olla vain selittelyä kun on aikataulut venyneet..

Itselläni ollut myös epäonninen hupakointijakso.. Viimeksi eilen neitonen jonka kanssa oli jo alustavasti sovittu tapaaminen vain otti ilmon pois eikä viestitkään menneet enää perille. Paikkaajaakaan ei löytynyt vaikka listoilla on nyt enemmän tarjontaa kuin hetkeen.. Pakko se oli vain todeta ettei ole nyt minun päivä ja luopua koko ideasta..😬

Poissa virtualme

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anna Hot Re
« Vastaus #27 : Elokuu 19, 2024, 12:10:05 »
Olen yllättynyt lukiessani vaihtelevista kokemuksista. Itse tapasin Annan alkukesästä ja se oli aivan huikea kokemus! Yksi parhaista, ellei jopa paras. Anna oli mukava ja ystävällinen, eikä mitään kiireen tuntua ollut. Itse tekeminen - no siinä oli todellakin tekemisen meininki ja asiakkaan viihtyvyydestä kyllä huolehdittiin. Pienenä yksityiskohtana mainittakoon, ettei kukaan aiemmin ole suihin ottaessa ohjannut käsiäni takaraivolleen kehottaen antamaan vauhtia!