Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?  (Luettu 8712 kertaa)

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #40 : Toukokuu 13, 2024, 15:01:37 »
Muistakaa kanssaturskat olla huutelematta vakkarilta saavutetuista eduistanne missään, ainakaan niin että kyseinen vakkari olisi tunnistettavissa tai helposti pääteltävissä. Joskus jostain lukenut jonkun jakaneen "ansaitsemiaan" ei yleisesti saatavilla olevia palveluja, josta hupsukkalupsukka oli saanut tietää ja oli tuohtunut ko. turskalle. :(
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #41 : Toukokuu 13, 2024, 20:50:36 »
Nyt, kun on käyty "uusissa" pari viimeistä kierrosta, ni kiva ens lauantaina mennä Stadin vakkarille.
Tää neito saa mut hyrräämään pelkällä olemuksellaan. On sitä kuuluisaa jotain, mitä en osaa sanoiksi pukea.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : Toukokuu 13, 2024, 23:13:46 »
Taidan olla vähemmistöä kun seikkailijaluonteena tykkään useimmiten hakea uusia elämyksiä.. Enimmäkseen ulkkareita harrastavana ns. vakkarisuhde olisi muutenkin hieman haastava kun saattavat kadota yllättäen maisemista.. tähän mennessä ennätys on viisi tapaamista saman pt:n kanssa.. ja saattaa jatkoakin seurata jos/kun osuu vielä näille kulmille..

Herää kyllä kysymys jos vain yhtä tai kahta hupakkoa treffailisi vuodesta toiseen niin miksei sitten samantien hankkisi vaimoa tai tyttöystävää..? 😉

Ainakin itse olen huomannut että se alkuhuuma haihtuu hyvinkin nopeasti.. ja seksistä tulee yllätyksetöntä, jopa tylsää.. ja siinä kohtaa kun arvon leidi istuu paskapytyllä vessan ovet sepposen selällään voi todeta että eroottinen lataus on vaihtunut miinus-merkin puolelle..😂😂😂
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2024, 23:21:18 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #43 : Toukokuu 13, 2024, 23:32:53 »

Herää kyllä kysymys jos vain yhtä tai kahta hupakkoa treffailisi vuodesta toiseen niin miksei sitten samantien hankkisi vaimoa tai tyttöystävää..? 😉

Koska esim. kaltaiseni vanha gubbe ei saa parikymppistä tyttöystävää. 😁

Lainaus
Ainakin itse olen huomannut että se alkuhuuma haihtuu hyvinkin nopeasti.. ja seksistä tulee yllätyksetöntä, jopa tylsää..

Oman kokemukseni mukaan asia on päinvastoin, tapaamiset senkuin paranee ajan saatossa, kun toista oppii tuntemaan.
Livekonsertit 2025: 2  (2024:20)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #44 : Toukokuu 13, 2024, 23:33:21 »
Näköjään tämän vuoden osalta 50/50, joten "ovet" on avoinna molempiin suuntiin

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 15 )

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #45 : Toukokuu 14, 2024, 02:32:54 »
Tämä se vasta onkin kaksiteräinen miekka!!!

"tapaamiset senkuin paranee ajan saatossa, kun toista oppii tuntemaan"

Itselläni fiilikset laimenevat kun liikaa alkaa tietää pt:n huolista sun muista asioista. Joskus on jopa näytetty lapsen kuvaa mikä on todellinen turn-off!! Päätin tapailun sitten siihen.. 😬

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #46 : Toukokuu 14, 2024, 06:28:23 »
ja siinä kohtaa kun arvon leidi istuu paskapytyllä vessan ovet sepposen selällään voi todeta että eroottinen lataus on vaihtunut miinus-merkin puolelle..😂😂😂

Harvan elämä on 24/7 eroottista latausta täynnä.

Aamulla, kun täällä himassa vessan ovet käy, mielessä on kyllä ihan muut asiat.
Illalla yleensä taas muut, ehkä joskus jopa eroottiset. Vaikka on nähty rouvan istuvan pöntöllä suhteellisen useasti tässä vuosien varrella.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #47 : Toukokuu 15, 2024, 20:44:35 »
Totta tämä mutta silti pyrkimys on että jokainen kohtaaminen naaraan kanssa olisi täyttä hekumaa..🥰

"Harvan elämä on 24/7 eroottista latausta täynnä"

Parisuhteessa tuo vain katoaa jossain vaiheessa ja sitä huomaa muuttuvansa ikäväksi pihtariäijäksi..😉 Sinänsä ihme mutta näin mulle käy.. siksi parempi vain hupakoida kun tarvetta on..

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #48 : Toukokuu 15, 2024, 21:22:21 »

Parisuhteessa tuo vain katoaa jossain vaiheessa ja sitä huomaa muuttuvansa ikäväksi pihtariäijäksi..😉 Sinänsä ihme mutta näin mulle käy.. siksi parempi vain hupakoida kun tarvetta on..

Näin olen ymmärtänyt, että moni mies kadottaa kipinän kumppaniaan kohtaan.

Oma kipinä on vain vahvistunut yhteisten vuosien aikana ja vuosia on 19.

Just äskenkin "vonkasin", mut unohdin tietyn asian, mikä rouvaa stressaa, joten huomiselle siirtyi.

Lienen hieman tyhmä, kun sama nainen kiehtoo vuodesta toiseen.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #49 : Toukokuu 16, 2024, 05:26:44 »
Päinvastoin.. pirun onnekas lähinnä.. Itse en tuollaista helmeä ole löytänyt joten antaa jo olla.. hutsuilla mennään, luultavasti hamaan loppuun saakka..😉

Poissa suomiapina

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : Helmikuu 16, 2025, 10:59:23 »
Tuttu ja turvallinen toimii, harmillisesti tältä alalta poistuu yleensä ne todella hyvät. No tällä hetkellä on pari ulkkaria vakkarikierrossa, silloin kuin ne tänne saapuvat. Kotimaisista viimeisin vakkari oli Emilia, mutta hänkin poistui kokonaan skenestä.

Tän mimmin muistankin. Olisko ollu kulikses ehkä? Oikeen kivat muistot hänestä.

Poissa Kielitieteilijä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #51 : Helmikuu 16, 2025, 13:48:40 »

Just äskenkin "vonkasin", mut unohdin tietyn asian, mikä rouvaa stressaa, joten huomiselle siirtyi.

Minulla myös pian 20v suhde ja kipinä kytee edelleen.
Joku vaan vetää kielletyn hedelmän perään, siitä saa taas uutta virtaa parisuhteeseen.
Minusta aivan hyvä yhdistelmä kun näissä hutsuiluissa on lähinnä fyysinen purkaus tarkoituksena. Tottakai hetki ihanan, nuoremman kainottaren kanssa elvyttää vanhaa miestä joka tavalla

Poissa Kielitieteilijä

• Jr. Member
« Vastaus #52 : Helmikuu 16, 2025, 13:54:22 »

Joku vaan vetää kielletyn hedelmän perään, siitä saa taas uutta virtaa parisuhteeseen.
Minusta aivan hyvä yhdistelmä kun näissä hutsuiluissa on lähinnä fyysinen purkaus tarkoituksena. Tottakai hetki ihanan, nuoremman kainottaren kanssa elvyttää vanhaa miestä joka tavalla

Poissa K.Olavinen

• Full Member
« Vastaus #53 : Helmikuu 16, 2025, 19:32:35 »
Vakkarisuhteita aina suosin, nyt pisimpään ollut vakkari 13 vuotta ja säännöllisesti nähdään ja aina nähty 3-5krt/kk. Välillä tulee tapailtua muitakin mutta ei oikein ole napannut vielä varteenotettavaa vaihtoehtoa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2025, 19:34:32 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Helmikuu 16, 2025, 20:06:07 »

Hmmm... ei näin äkkiseltään enää muista mutta yli 20 vuotta reippaasti on tuijoteltu silmiin ja omasta puolesta halut on kyllä tallella vaikka joka päivä pylsis. :behind:

Hupakoissa käynti toisinaan vaan tuo ihanaa väriä ja väristystä joka tuo potkua parisuhteeseen ja muuhunkin elämään, tunnen olevani huomattavasti rennompi itseäni ja muita kohtaan.
 :inlove:

Ja kun sattuu kohtaamaan ihanan pt:n jonka kanssa kemiat mätsää täysin niin meno on yhtä kiihkeetä niinkuin vasta rakastuneilla sen pienen ihanan hetken mikä tullaan hakemaan.
Sitten palataan omiin askareihin pussit tyhjinä ja tyytyväisenä.
 :blowjob:

Tässä harrastuksessa on se hyvää panemisen lisäksi että jos sattuu tekeen mieli nuorta ja (tiukkaa) niin senkun varaa ajan ja homma hoituu, tosin usein parikymppisten kanssa ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa.
En oikein tiedä, osaa, muista esimerkiksi kouluasioista mitään, toisaalta jos joku puhuisi kamppailulajeista kattavasti niin voisi jutun tynkää ollakkin mutta ei.

Sitten taas toisaalta itsestään huoltapitävät itseäni vanhemmat naiset sytyttää myös, eleganssi itsevarmuus siinä mitä osaa ja kohtaamiselta haluaa, taito viedä jo ensi katseesta asti ujoa poikaa ja tapa käsitellä kullia niin käsillä, suulla kuin pillulla ja perseellä on aivan muuta luokkaa kuin nuoremmilla.
 :kiss: :inlove:

Huh, rupes tekeen mieli. Täytyy lähtee kiusaan vaimoo. :inlove:

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #55 : Helmikuu 16, 2025, 20:08:58 »
Vakkarin kanssa tietää mitä saa, mutta jääkö hyödytkin siihen? Palkitseeko kukaan PT vakkariasiakkaitaan millään tavoin? Saako joku esim. alennusta tapaamisista, tarjoaako PT jotain extroja veloituksetta vakkarille tai saako turska jotain sellaista mitä tavallinen asiakas ei saa?

vakkareiden takia voi nähdä vaivaa tapaamisten järjestämiseksi esim. tarvittaessa siirtelemällä omia menoja, kun tietää, että haluan pitää hänet asiakkaana, ja turska on varmasti sen arvoinen, että tulee paikalle nyt ja jatkossakin. tapaamisia voi sujuvammin varata hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tai tyylillä "ilmoitan yhdeksältä pääsenkö kymmeneltä, varataan alustavasti siihen", kun uusille asiakkaille en anna koskaan alustavia ajanvarauksia. samalla tavalla myös se on ok, jos vakkari antaa vain summittaisen saapumisaikansa, mitä en hyväksyisi ollenkaan uusilta asiakkailta, kun inhoan odotuttamista ja epävarmuutta saapumisesta, koska tiedän että kyse on vakkarin työnkuvasta eikä vain epäkunnioituksesta mun aikaani kohtaan. en myöskään usuta suihkuun ja ulos ovesta sekuntikellon tarkkuudella, kun tiedän vakkarin hyväksi tyypiksi kuka ei tarkoituksella pyri saamaan ilmaista palveluaikaa.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Tulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #56 : Helmikuu 16, 2025, 21:27:07 »
Tähän mennessä menty aina uusilla, ja yleensä ollut ulkkareita.
Mutta jos löytyy kiva kotimainen sopivan läheltä niin olisi mahtavaa saada vakkari  :behind:
Tissit 😍

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Helmikuu 16, 2025, 22:53:01 »
Käyn aika harvakseltaan ja vielä harvemmin kun entinen suomalainen ns vakkarin on nähtävästi lopetellut. En ole kenellekään ollut varmaan mikään ykköstyyppi kun käynyt n 2 kuukauden välein. Mutta juu kotimaisia vakkareita olen suosinut ihan vaan senkin takia että ei tartte kuumotella ja tolla 2kk välein ei kerkiä kyllä kyllästymään. Yhteistä vakkareille on ollut että juttu luistaa ja hinta ja laatu kohtaa. Nyt hakusessa uusi kun näyttää että vanha ei alalle palaa

Poissa Ilotikku

• Hero Member
« Vastaus #58 : Helmikuu 16, 2025, 23:11:32 »
Muistakaa kanssaturskat olla huutelematta vakkarilta saavutetuista eduistanne missään, ainakaan niin että kyseinen vakkari olisi tunnistettavissa tai helposti pääteltävissä. Joskus jostain lukenut jonkun jakaneen "ansaitsemiaan" ei yleisesti saatavilla olevia palveluja, josta hupsukkalupsukka oli saanut tietää ja oli tuohtunut ko. turskalle. :(

Tässä on suurta viisautta. Harrastuksen alkuaikoina sain eräältä ihanalta ekstroja ja menin sitten toivomaan näitä samoja eräässä kimppasessiossa. Jouduin sen tiimoilta aika pitkälle jäähylle, hupsistakeikkaa. Opinpahan olemaan. :)

Poissa Joonas.s

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #59 : tänään kello 12:23:38 »
Useimmiten tie käy vanhan tutun luo  :inlove: palveluita kun käyttää harvakseltaan niin jotenkin sitä haluaa olla erityisen varma siitä että vastapuolen kanssa kemiat kohtaa ja kaikki sujuu niinkuin on sovittu. Tällä hetkellä oman lempparin kanssa ollaan vuoden verran nähty säännöllisen epäsäännöllisesti.