Mun täytyy sanoa että en kyllä todellakaan tekisi tätä työtä jos ajatukseni asiakkaista olisi tuon aloituksen tasoa. Mun veikkaus on, että kyseessä on nuoret amatöörit jotka eivät osaa pitää omista rajoista kiinni ja ottavat asiakkaaksi ihmisiä jotka eivät miellytä itseä. Kyllä mullakin varmaan olisi samanlaisia fiiliksiä jos ottaisin vastaan kaikki "moi tarviin pesää saanko nuolla sun pillua vartin asevelihintaan", mutta kun tietää ja tuntee omat rajansa ja kunnioittaa itseään ihmisenä, niin nää hommat on oikeasti tosi mukavia. Mun asiakkaat on pääasiassa olleet todella kohteliaita, puhtaita, mukavia ihmisiä joiden kanssa on ollut kiva kohdata. Vakkarit ottaa tunnin ajan, josta helposti puolet menee kaikenlaiseen seksin jälkeiseen hipsutteluun ja kainalokkain köllöttelyyn ja pusutteluun, en mä oikeasti pystyisi sellaiseen jos en todella viihtyisi siinä. Mulla näkyisi jo naamastakin jos miettisin jotain kauppalistaa siinä kohtaa. Tietenkään pelkästään etukäteen käydyn keskustelun perusteella ei voi tietää kuinka hyvin lopulta synkkaa ihmisen kanssa, mutta jos annan kehun niin se on aito, ja kun saan orgasmin niin se on aito. Kun ovi sulkeutuu suuntaan ajatukset muualle, mutta se ei tarkoita sitä, että kohtaaminen olisi ollut merkityksetön.
Olen aikoinaan nuorempana tehnyt asiakaspavelutöitä ja tein sitä täysillä, pyrkien aina vastaamaan asiakkaan tarpeisiin parhaan kykyni mukaan, ja se sama asenne tulee jostain mun sisältä tähänkin työhön. Aivan varmasti vaihdan alaa jos alkaa tuntua samalta kuin aloituksen hupsukoilla.
Asiakaspalvelutyötähän tämä pohjimmiltaan on ja siinä on luotava illuusio siitä, että juuri se nyt paikalla oleva asiakas on se tärkein ja haluttavin. Sitten on olemassa tällainen ryhmä, jossa jotkut työntekijät voivat purkaa ajatuksiaan muille, jotka ymmärtävät asian päälle. Olen itse joskus vuosia sitten työskennellyt hoitoalalla ja voin sanoa, että ei sielläkään asiakkaista/potilaista kovin kunnioittavaan sävyyn aina keskusteltu henkilökunnan kesken. Jos joku kuvittelee jonkun sädekehän hoitoalan ihmisten pään päälle, niin ei kannata
Omiin kokemuksiini perustuen väittäisin kuitenkin, että aika moni seksityöntekijä tekee työtään oikeasti suurella sydämellä ja asiakkaasta aidosti välittäen. Tuskin sitä muutoin pidemmän päälle jaksaisi. Kun löytää tällaisen henkilön, niin kannattaa kantaa ne setelit sinne.
Mietin, että kuinkahan vanhoista keskusteluista noissa on kyse? Jotenkin muistelisin, että tällaisesta ryhmästä on ennenkin ollut puhetta?
Tuosta heräsi kysymys PT:ille, että moniko oikeasti nauttii työstään?
Siis oon tehny semmosen havainnon, että välillä osa tuntuu jotenki aidosti nauttivan, tai olevan mukana hommassa, ja sitten osasta paistaa semmonen teennäisyys oikeen kunnolla läpi.
Tuosta jälkimmäisestä en ite niinkään välitä, vaan siinäki ois parempi jättää se läpinäkyvä teennäisyys kokonaan pois, ja olla vaan naama peruslukemilla.
Ekasta ei tulis muuta mieleen, ku että joko ovat todella taitavia näyttelemään, tai sitte oikeesti vaikuttavat nauttivan hommastaan.
Tuohon näyttelyyn on tottakai syy se myyntikikka, et asiakas tulis jatkossakin, mut toiset osaa sen kyllä hoitaa ihmeen hyvin...🤔
Itse ainakin oikeasti nautin tästä hommasta, ja ymmärtääkseni (ja toivon mukaan) se välittyy olemuksestani.😊 En usko että näinkään ”kauaa” olisin tätä tehnyt ilman että olisi mielenterveys mennyt jos en nauttisi.🤔 Toki pitää muistaa että mekin olemme vaan ihmisiä ja joskus on huonompia päiviä. Tällöin tietysti pyrin unohtamaan tapaamisen ajaksi ne omat arjen jutut ja keskittyä täysillä tapaamiseen, mutta mitään koneita mekään ei kuitenkaan olla. Ja siihen liittyen, yksi itselleni parhaimmista puolista tässä hommassa on se kun pääsee tapaamaan erilaisia ihmisiä ihmisinä. Jokainen meistä on yksilö ja se tekee tapaamista mielenkiintoisia, sen peuhaamisen nautinnon lisäksi!
Mukava kuulla, että viihdytte työssänne
Tein vaan ite viimeksi aika omituisen havainnon....
Ku eräälle hupakolle menin, nii hällä kädet tärisi ihan kunnolla, ja valitteli vähän ujoutta, yms.
Mut mulle tuli kyllä ekana mieleen joku nisti tai tämmönen, ku puhukin vähän silleen, miten oon kuullu noiden oopparien, tms. käyttäjien tekevän.
Pakko oli kyllä kysyy, et onko nyt kaikki ihan ok, ja tohon sano, että on, ja että muutama muukin on samaa ihmetelly, mut se sano et hän on aina ujo uusien kanssa. En vaan ymmärrä miksi, jos huumemaailmaki on melko varmaan tuttu...
No sit hommiin päästessä tää selkeesti koitti vähän pidätellä voihkimistaan (varmaan ku yöaika ja naapurit, ja varmaan joku muukin saattanut käydä visiitillä). Siinä sit vähän ihmettelin sitä, ku en mitenkää erityisen experttinä pidä itteeni näissä hommissa, ku enimmäkseen hupakoista ja muutamista yhdenillan jutuista kokemuksia.
Parin muunki keissin kaa käyny tuonsuuntaista, mut isoin ero on se, että siviilisäätöjen kohdalla oon ollu lähes aina enemmän tai vähemmän kännissä, ja hupakoinnit aina selvinpäin.
Ainii, ja mun piti vielä omat kortongit tuoda, ku se unohti ostaa edellisellä kauppareissulla niitä.
Ei oo kyllä aiemmin käyny noin, et rahan lisäks tarviis muuta huolehtia ku ittensä paikalle.