Tapasin PT:n jonka kanssa kemiat toimi heti oven avauksesta. Olen tavannut hänet nyt muutaman kerran.
Hän on hauska ja höpsö, suloinen tapaus. Myöskään minun mittapuullani lähes täydelliset mittasuhteet ei haittaa.
Seksi hänen kanssaan on ollut kerta kerralta parempaa ja uskaltaisin sanoa että viimeisin kerta oli yksi elämäni parhaista panoista, siviilit mukaanlukien. Body count on kolme numeroa ja ensimmäinen numero ei todennäköisesti ole enää ykkönen.
Kun tapaan hänet, hän haluaa aina hoitaa niin että olen päivän ensimmäinen asiakas. Koskaan ei ole ollut kiire pois vaan ollaan jääty juttelemaan elämistä ja olen ottanut hänestä kuviakin hänen omaan käyttöönsä. Puolen tunnin maksettu tapaaminen on venähtänyt yli tunnin vierailuksi.
Joku täällä saattaa tunnistaa minut pitkistä, melko proosamaisesti kuvailevista ja rehellisistä raporteista erityisesti jos kokemus on ollut Hyvä.
Tästä ihmisestä en edes halua kirjoittaa siten vaikka hän sen ansaitsisikin. En osaa sanoa miksi. Olenko ihastunut? Mustasukkainen? En tiedä. Ehkä en halua että hänet tunnistettaisiin, varsinkin kun nyt kerron mitä kerron.
Minua hän kuvailee parhaaksi asiakkaakseen ja haluaisi tarjota minulle ruokaakin kun nähdään seuraavan kerran. Kysyi mistä tykkään ja lupasi hoitaa.
Molemminpuolista tunnetta on. Omalta osaltani ei ole ongelmaa asian pitämisessä alkuperäisillä raiteilla mutta en voi olla aivan satavarma hänen puoleltaan.
En ole mikään kuningaslohi mutta katseenkestävä nyt kuitenkin. Olen siisti, puhdas, ystävällinen ja kunnioittava ja jaksan kuunnella hänen murheitaankin; olen kiinnostunut siitä kuinka hän voi. Olen oppinut tuntemaan muutamia juttuja joista hän seksissä erityisesti pitää. Ehkäpä siinä on attribuutteja riittävästi tällaisen suhteen kehkeytymiseen.
Koen olevani onnekas tämän takia. Saan häneltä paljon sitä mitä kotona ei koskaan ole edes mahdollista saada ja mikä parasta, tiedän tapaamisen olevan joka kerta loistavaa GFE:tä ja tunteen olevan molemminpuolista.