Mielenkiintoista.. laimeneeko Johannalla tunne sen seurauksena kun seuraava asiakas tulee? Itse käyn tarkoituksella välillä muilla kuin näillä ihastuksilla jotta pysyy tunteet kurissa..
Entäs sitten kun se erityinen tapaus tulee uudestaan? Alkaako korvia taas kuumottaa?
Ei se liity siihen että tulee seuraava asiakas, vaan on sellainen jonkin sortin ''pikaihastuminen'' josta palautuu maan pinnalle kohta jo
Mulla tosiaan ei käy usein näin, kahdesti muistaakseni käynyt. Toinen ei oo käynyt ekan kerran jälkeen toiste, mutta jos joskus tulee niin mielelläni tapaan, ei oo ''ihastumis'' ongelmia sitten: asia käsitelty. Ja se toinen, kävi kahdesti muistaakseni, tästä jo pidempi aika: tokan kerran kun kävi niin oli kivaa mutta ei ihastumisen tunteita.
Voi olla että 'ihastuminen' ei oo ees oikee sana kuvailemaan tätä minun 'kokemusta' jossa asiakas menee niinsanotusti tunteisiin mutta palaudun maan pinnalle tunnissa tai muutamassa. Ja tosiaan 4 ja puolen vuoden aikana kahdesti käynyt näin, ettei nyt mikään jatkuva ongelma edes.
On sellaisia asiakkaita jotka mielelläni tapaisin uudelleen tai sitten niitä joita on aina kiva tavata kun käyvät, mutta yritän myöskin olla riittävän 'virallinen' etteivät kauhistu
eli luule kohteliasuuksiani ihastumiseksi.
Koska jos nautin seksistä paljonkin tapaamisella ja kehun asiakkaan sänkeä seksikkääksi ja kiitän kauniisti seurasta jne, ei se ole vielä ihastumista vaikkakin totta 99 prosenttisesti. Sitten kun asiakas lähtee ja ovi käy kiinni hänen jäljestä niin se hetki meni, vaikka olikin mukava. Sen voi toistaa jos asiakas ottaa uudelleen yhteyttä, mutta sitä ei jäädä haikailemaan jos ei otakaan
Anyway, kyllä mä pidän suurimmasta osasta asiakkaista. Ei oo oikeesstaan ollut sellaisia ''hyi yäk ällöttävää'' asiakkaita vaikka tiedän monella kollegalla olleen. Yritän olla liikaa miettimättä ketään ja vapaa-ajalla pyrin ajattelemaan 90% muuta kun töitä/asiakkaita.
Ehkä tänne lankaan jaan muita ajatuksia vielä toiste