quote author=MariaEnkeli link=topic=11839.msg356923#msg356923 date=1707557603]
Kommentoin vaan, että vähän raflaava aloitus.
Ja koska muilla ei näytä olevan edes ihan samanlaisia kokemuksia, suosittelen että aloittaja tarkastaa omia toimintatapojaan.
[/quote] Koitin muotoilla aloituksen niin vähän raflaavaksi kun mahdollista. Kokemusta näistä hommista minulla on yli kymmenen vuoden ajalta. Usealla pt:llä olen käynyt useammin kuin kerran, toisilla kymmeniä kertoja. Yhteyttä ottaessa olen kohtelias, kerron lyhyesti itsestäni totuudenmukaisesti ja kysyn asiallisesti hinnat, palvelut ym. olennaiset asiat. Oletan, että kun aika sovitaan, pt on kelpuuttanut minut asiakkaaksi. Yllättävän usein se ei mene niin kuitenkaan.
Erotan kyllä amatöörit ns. ammattilaisista, joskus koitan sopia (kotimaisten) amatöörien kanssa tapaamisia mutta en odota niistä juuri mitään niinkuin käytännössä aina käykin. Enkä niistä tässä valitakkaan.
Mutta nämä kokemukset mihin viittaan ovat 90% hyvin rapsattuja jo vuosia kuvioissa olleita pt:tä. Liian hyvää ollakseen totta? Erään toiminnasta jopa väittäisin, ettei ole koskaan tavannut ketään livenä, vaan kisuttelee tilaamaan Of:nsä
Ilmoituksissa on aina vaatimus luotettavuudesta, kai nyt itsekkin pitää kyetä siihen mitä muilta vaatii? Ajan saa perua kyllä, toki mahdollisimman hyvissä ajoin,se on ok puolin ja toisin. Minut saa käännyttää oveltakin menemään jos en ole sitä mitä olen antanut ymmärtää.
Loppuun vielä kokemus vuosien takaa "alkuajoilta": Iski tarve hupakoinnille, Savosta bongasin SW:llä järjestään hyvin rapsatun pt:n jota olinkin jo mietiskellyt tovin. Otin yhteyttä ja kaikki meni hyvin, tapaaminen sovittiin huomiselle. Pyysi soittamaan n. puoli tuntia ennen aikaa, kertoo sitten osoitteen. Ok. Kun kello on pykälässä, soitan. Hälyttää, mutta ei vastaa. Soitan hetken päästä uudestaan, ei vastaa. Ei vastaa seuraaviinkaan pariin kolmeen puheluun. Laitan viestin, johon ei koskaan vastattu. Tuntia myöhemmin luovuin toivosta. Silloin jäin ilman. Nykyään en enää, koska tiedän pitää sen plan b:n aina varalla. Silloin vitutti, nykyään näihin on jo varautunut