Mulla vähän käytäntö riippuu tilanteesta et miten toimin. Ohareihin nollatoleranssi, peruutuksien kohdalla vaikuttaa seuraavat asiat et annanko uutta aikaa:
A) Ollaanko tavattu koskaan
B) Missä vaiheessa peruutus tehdään ja millä tavalla
C) Onko peruutuksia useampia peräkkäin
D) Onko ollut muutoin säätöä ajanvarauksessa
Edellämainittuja seikkoja arvioin aikoja uudelleen varatessa/äv osastoon laittaessa, varmimmat ja hyvät vakkarit on ns ensisijaisia. Useammat peruutukset peräkkäin, tökeröt viimetinkaan perumiset jne tekee helposti sen et priorisoin mielummin varmempia tai kokonaan uusia asiakkaita ennen näitä epävarmimpia tapauksia. Yleensä jo intuitio kertoo hyvin pitkälle et onko peruutukset vilpittömiä, jänistämistä vai kiusantekoa.
Sama.
Oharit eivät saa toista mahdollisuutta, ja peruutuksissa olen tiukentanut linjaa juuri viime hetken peruutusten ja sarjaperujien suhteen.
Jos on monta perumista takana/perunut tapaamisen tyyliin varttia ennen kuin pitäisi jo olla paikalla niin tottakai muut asiakkaat menee silloin ohi oikealta ja vasemmalta.
Noista hajonneista autoista/kolareista, tuntuu että turskilla on paljon paskempi mäihä noiden biilien suhteen kuin keskimäärin muilla. Muissa duuneissa tosta juttelin et kuinka paljon ollu auton kaa matkan pysäyttävää sattumusta niin eipä niitä parinkymmenen hengen porukassa ollu viimeseen viiteen vuoteen kuin itseasiassa mulla
Kuitenkin jos hutsuilta kysyy, niin harvasen kuukausihan tuota tuntuu tapahtuvan ja just joillekin ihan alvariinsa...
Toinen huvittava on sit olleet jotkut flunssa-keskustelut, nää on yksiä sarjaperujien vakioita siinä vaiheessa kun ne jo itsekin tajuaa mokanneensa. Eli koitetaan saada huora perumaan aika.
Turska:"Mä en oikein tiedä kannattaisiko mun tulla kun ollu vähän kurkku karheena..."
Huora: "Joo mut onneksi hei ei mua haittaa, en oo laisinkaan pöpökammoinen!"
T: *hiljaisuus*
H: "Katsos mulla on ihan hirmu hyvä vastustuskyky tollaisia pikku flunssia kohtaan, et tervetuloa vaan!"
T: "Joo, mut enhän mä siis muuten mut ajattelin et sä et varmaan halua ottaa mua..."
H: "Ei mitään hätään, huoli pois ja tänne vaan!"
T: "No kai mä...ööö...joo...ööö"
Kyseinen turska on perunut ajan muistaakseni kolme kertaa & en ole ainoa keltä. On ollut kaikenlaisia syitä. Meni varmaan perille et tää oli se viimeinen kerta kun aikaa enää hälle varattiin.