Uskomatonta, että hupakko tekee oharit!!!
Ei yhtään.
Uskomatonta, että ohareille tulee ikinä mitään selitystä tai pahoittelua.
Uutiset:
Uskomatonta, että hupakko tekee oharit!!!
Itsekin olen jäänyt 'esikarsintaan´,
Toinen merkittävästi tekijä on tapaamisen pituus. Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä.
Toinen merkittävästi tekijä on tapaamisen pituus. Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä.
Ei pidä paikkaansa. Mistä ihmeestä olet saanut moisen käsityksen.
Tuosta tulikin mieleen, että muutamia kertoja palveluntarjoaja on yrittänyt paikan päällä vaihtaa varaamaani aikaa lyhyemmäksi. Puolituntista vartiksi mutta postitiivista se, että yleensä ennen maksamista.
^
^
No ei, puhun tieteskin vaan omasta toiminta tavastani. Jos joku on varannut ajan, vaikka vaan puolituntia, mikä itsellä on nykyään minimi, niin ei hänen ylitse kävele tunnin tai kahden heppu eikä edes vakkari.
Liiketoiminnan voi maksimoida niin monella tavalla.
...
Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä. Tietenkin jos jo viestinän perusteella palveluntarjoajan intuitio sanoo, että tämä kaveri voi aiheuttaa ylimääräistä draamaa, jää esikarsintoihin kylmästi. Veikkaisi myös jos lähtee kysymään ilman kumia, ei aikaa tipu. Samoin jos kysyy vaikka anaalia, vaikka ilmoituksessa selvästi sanotaan ei anaalia. Myös muiden palvelujen, jotka eivät ole listalla kysyminen voi aiheuttaa esikarsintoihin jäämisen.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Tämä!
On hyvä erottaa ohari ja esikarsintoihin jääminen.
Esikarsinta vaiheeseen jääminen ei ole ohari.
Pitemmän ajan ottajat menevät heittämällä ohi 15-30 minuutin miehistä. Tietenkin jos jo viestinän perusteella palveluntarjoajan intuitio sanoo, että tämä kaveri voi aiheuttaa ylimääräistä draamaa, jää esikarsintoihin kylmästi. Veikkaisi myös jos lähtee kysymään ilman kumia, ei aikaa tipu. Samoin jos kysyy vaikka anaalia, vaikka ilmoituksessa selvästi sanotaan ei anaalia. Myös muiden palvelujen, jotka eivät ole listalla kysyminen voi aiheuttaa esikarsintoihin jäämisen.
Jos kaksi ihmistä kysyvät tapaamista samalle ajalle, ja kumpikaan ei pysty tapaamaan minään muuna aikana, niin minulla valintaprosessi toimii näin:
1. Jos toinen on vanha tuttu ja toinen entuudestaan tuntematon, valitsen tutun.
2. Jos toinen tuntuu oharilta ja toinen ei, valitsen luotettavamman.
3. Jos toinen kommunikoi helposti ja toinen vaikeilee, valitsen helpomman.
4. Jos molemmat haluavat saman pituisen ajan, toinen työlään tapaamisen ja toinen helpon tapaamisen, valitsen helpon.
5. Jos minulla on aikaa ja jaksamista, ja toinen haluaa pitkän tapaamisen ja toinen lyhyen, valitsen pitkän tapaamisen.
6. Jos olen kiireinen ja/tai väsynyt, ja toinen haluaa pitkän tapaamisen ja toinen lyhyen, valitsen lyhyen.
Nuo muut kohdat pitävät minun kohdallani paikkansa. Yritän olla armollinen kysymyksiä kohtaan, mutta en suvaitse laisinkaan vänkäämistä. Ja jos ilmoituksessa lukee selvästi, että joku juttu ei sovi, niin siitä kysyminen on vänkäämistä.
Tarkoitin tuolla esikarsinnalla tilannetta jossa menen paikan päälle sovittuna aikana.
Tämä!
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.
Tämä!
Ja palveluntarjoaja toteaa ulkomuodostani etten kelpaa.
Oli tuntemuksena ohariakin pahempi.