Onkohan nyt kaikki oleellinen aiheeseen liittyvä tuotu esille
Uutiset:
Voimia, ehkä tämä mies ei sitten vain ollut se oikea.. Riippuen tietysti tuliko tuo nyt ihan puun takaa hänelle vai ei.. Jos suhde syvenee niin tällaiset jutut on vain aina pakko kertoa ja miehelle antaa reilusti mahdollisuus punnita tilanne. Jos sen kuulee muualta niin todella ikävä tilanne..
Oma itsetunto kyllä kestäisi tuollaisen taustan ja.. Itse asiassa olisin aika hiton täpinöissäni että olen niin upean naisen saanut jonka seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin..
Joten on meitä äijiäkin moneen junaan.. 🤔
Olen itkenyt peruuntuneiden häiden takia kohta viikon. Miksi teette tämän meille tytöille? Me tytöt pidetään suu supussa eikä edes tervehditä kadulla jos törmätään teihin asiakkaisiin. Mikä oikeus teillä asiakkailla on huudella tälläisestä kahdenkeskisistä asiasta ja vielä meidän seksinmyyntiä jälkeisille miehillemme? Meilläkin tytöillä on elämä, haaveet perheestä ja hyvin usein päädymme myymään seksiä jonkun pakottavan syyn takia kuten mielenterveysongelmat, terveysongelmat, riippuvuudet, velkaantuminen yms tai ainakaan itse en olisi iki maailmassa halunnut joutua myymän itseäni.
Kukaan normaali mies ei ole koskaan hyväksynyt taustaani, ei normaalia miestä en haluaisi itselleni. Tuntuu ettei suhteiden rakentaminen ole vaan mitenkään mahdollista tälläisellä taustalla
….. Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?
...
Onko muilla tytöillä tälläistä ongelmia ollut ja kuinka olette selvinneet? Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?
Olen itkenyt peruuntuneiden häiden takia kohta viikon. Miksi teette tämän meille tytöille? Me tytöt pidetään suu supussa eikä edes tervehditä kadulla jos törmätään teihin asiakkaisiin. Mikä oikeus teillä asiakkailla on huudella tälläisestä kahdenkeskisistä asiasta ja vielä meidän seksinmyyntiä jälkeisille miehillemme? Meilläkin tytöillä on elämä, haaveet perheestä ja hyvin usein päädymme myymään seksiä jonkun pakottavan syyn takia kuten mielenterveysongelmat, terveysongelmat, riippuvuudet, velkaantuminen yms tai ainakaan itse en olisi iki maailmassa halunnut joutua myymän itseäni.
Kukaan normaali mies ei ole koskaan hyväksynyt taustaani, ei normaalia miestä en haluaisi itselleni. Tuntuu ettei suhteiden rakentaminen ole vaan mitenkään mahdollista tälläisellä taustalla
….. Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?
Onkohan sulla Krista nyt ihan oikeat lähtökohdat seksityöhön? Ja ovatkohan kaikki ongelmasi vain muiden ihmisten aiheuttamia, vai oletko kenties itse osasyyllinen niihin?
Viestisi perusteella vaikuttaa siltä, että sinulla on erilaisia ongelmia elämässäsi ja yrität niitä paikata seksityöstä saadulla läheisyyden tunteella ja rahalla. Nuo ongelmat kannattaisi hoitaa ensin, ihan ammattiavun kanssa.
Häät ovat vain materiaalista hetken huumaa ja bling-bling-paskaa, jonka huuma haihtuu jo seuraavan päivän krapulassa juhlien jälkiä siivoillessa. Ai mistäkö tiedän? No kun oon yhden likimain dillen muikkelin kanssa kauan sitten naimisiin erehtynyt. Häät olivat about hänen elämänsä juttu, mitään muuta avioliitosta hän ei oikein tajunnutkaan. No sit lähin huoriin, erosin jne…
Ja kyllähän se on niin, ettei moni ”normaali mies” ikipäivänä ottaisi huoraa vaimokseen. Asiasta on täällä forkalla ihan oma ketjunsakin. Sieltä löytyy perusteluja niin puolesta kuin vastaan.
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,306.0.html
Pahoittelen Krista asiakasveljeskunnan mätämunajaoston jäsenen toimintaa.Ongelmat ratkaistaan väkivallalla "mulla olisi kyllä pari kaveria" tyyppisesti. Mikä typerys.
Voisin ajatella myönteisesti, että taustalla on kyseisen mätämunan mustasukkaisuus ja ihastuminen sinuun.
Mutta todennäköisempää on, että kyseessä on vain tyyppi, jolla mätä on noussut munasta myös aivoihin.
Ei kosto varmaan mitään auta, mutta mulla olisi kyllä pari kaveria, jotka saattaisivat mennä kysymään kyseiseltä mätäaivolta kuulumisia.
Ja kyllähän se on niin, ettei moni ”normaali mies” ikipäivänä ottaisi huoraa vaimokseen. Asiasta on täällä forkalla ihan oma ketjunsakin. Sieltä löytyy perusteluja niin puolesta kuin vastaan.
Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?Miksi teitittelet tätä kyseistä asiakasta?
Ei asia ihan näinkään ole, itse olin naimisissa 15 vuotta eikä miehelle seksityötaustani ollut mikään ongelma. Ero tuli lopulta muista syistä jota en tarkemmin lähde avaamaan. Yksityisasiat ja seksityön olen aina pitänyt erillään toisistaan. Kristalle tsemppiä, maailmassa miehiä riittää joilla avarakatseisuutta löytyy. <3
Olen myynyt seksiä ja tämä on kolmas kerta kun pitkäaikainen parisuhde joista tämä viimeisin joka oli nyt menossa avioliittoon katuu riitaisasti sen takia että joku vanha asiakas näkee tehtäväkseen kertoa miehelleni että on ostanut minulta seksiä. Nämä asiakkaat eivät ole olleet yhdenkään miehen ystäviä, sukulaisia, lähinnä puolituttuja tai some seuraajia tai vastaavia.
Onko muilla tytöillä tälläistä ongelmia ollut ja kuinka olette selvinneet? Miksi te asiakkaat olette tehneet näin meille?
Olen myynyt seksiä ja tämä on kolmas kerta kun pitkäaikainen parisuhde joista tämä viimeisin joka oli nyt menossa avioliittoon katuu riitaisasti sen takia että joku vanha asiakas näkee tehtäväkseen kertoa miehelleni että on ostanut minulta seksiä. Nämä asiakkaat eivät ole olleet yhdenkään miehen ystäviä, sukulaisia, lähinnä puolituttuja tai some seuraajia tai vastaavia.