Oma itsetunto kyllä kestäisi tuollaisen taustan ja.. Itse asiassa olisin aika hiton täpinöissäni että olen niin upean naisen saanut jonka seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin..
Minullekaan tosiaan seksityötausta ei olisi ongelma, mutta tuo jälkimmäinen virkkeesi on kyllä silti aika outo... eivät kaikki seksityönkään pariin päätyneet todellakaan ole "upeita", ja outoa jos sinusta rehellisesti tuntuu siltä. (Tosiasiallisesti melkein kaikkien naisten seurasta ollaan valmiita lyömään rahaa tiskiin joidenkin taholta.)
Ikävä juttu. Olisin itse vain todennut sulhaselle, että mikä lie juoru kyseessä ja ehkä tyyppi sekoittanut mut toiseen henkilöön. Juorut nimittäin kuihtuvat ja kuolevat pous viisaiden ja älykkäiden ihmisten korvissa. Siinä samalla olisitkin voinut siten testata, onko sulhosi tarpeeksi viisas ja älykäs. Ainakaan hän ei ollut arvoisesi, jos orastava liittonne moiseen pahansuopaan panetteluun kaatui.
Tässäkin aika outo kommentti. Olisit valehdellut sulhaselle että esitetyt väitteet eivät pidä paikkaansa, ja mielestäsi olisi osoittanut miehen älykkyyttä ja viisautta jos hän olisi uskonut valheesi.