Onko vaari enemmän teen vai kahvin ystävä?
Uutiset:
Onko vaari enemmän teen vai kahvin ystävä?No kahvin tietenkin. Tumma paahto ja loraus mölöä
Jake Paul vs. Mike Tyson matsia ollaan buukkaamassa. Mitä mieltä Lifti? Onko nyrkkeily lajina menossa täysin pelleilyksi?En tosiaan kykene ymmärtämään. Kumpikaan ei tarvitse rahaa. Ehkä Jakke haluaa mainetta ja Tyson haluaa kokeilla pystyykö vielä ottelemaan ammattilaisena. Kyllä ollaan vähän pelle hermanni suuntaan menossa. Valitettavasti.
Onko vaari enemmän teen vai kahvin ystävä?No kahvin tietenkin. Tumma paahto ja loraus mölöä
Mitä Raulille kuuluu?Rauli on joutunut kokemaan nyt kovan arjen, myös isän luona Syyllisyys viiltää sydäntäntäni! Kun Rauli oli small boy, lupasin että luonani on aina paratiisi koska olet BestBoy. Ilman lupaani Raulin pallit vietiin
Joko ensi talvena kelkkakouruun?Niin että ensin pitäisi päästää kesäkuntoon 176/77 täyttä lihasta ja heti perää talvella tykittää rännissä mätipallona 176/110! Ja huutaa "No fear, No Fear!!!!
Koska sota loppuu Ukrainassa ja mihin se ratkeaa?Punaiset. Vastaus joka kysymykseesi on PUNAINEN.
Mitä ruplalla/minä arvoinen on rupla saa sodan loputtua?
Mitä tekee Putte ja Puten hallinto sodan loputtua?
Ja minkä väriset alushousut mulla just nyt jalassa on?
Milloin Lifti nähdään Suurin Pudottaja Suomi - ohjelman valmentajana?Minulla on jo kiinnitys c junnuihin. Siitä se turpoaminen pikkuhiljaa alkaa.