Paljo penkki?
Uutiset:
Missä se sun työmaa on ja paljolla myyt niitä muovilusikoita? Täältä on kaikki loppu ja yllättäen kukaan ei ole viitsinyt huomioida asiaa...Tehdään treffit kasarmitorille. Nyt juuri istun paskalla mutta kolmen jälkeen onnistuu. Paljon tarjoat 50kpl pussista?
Nyt on lauantai aamu ja kello on about 8. Joko on aamukalia huitastu raiveliin?Myöhäinen vastaus mutta menin nukkumaan vasta sunnuntaina klo 14 jälkeen. Perjantaina alkoi metsäreivit jotka starttasi tällä biisillä - https://youtu.be/iIsVzSMRw8E?si=Goyz_tHzPmwAfFhS
Peljästyinkin jo että missä se lifti luuraa kun ei vastausta alkanut kuulumaan. Kuullostaa siltä että oli AikaMoinen viikonloppuHelvetin hauskaa. Porukkaa paljon. Ei riitelyä, ei tappelua. Tamppaajille oli tarjolla pekoni pastaa minkä tein ja urheilujuomaa. Nimittäin kun vuorokauden tamppaat menemään niin tuppaa pohkeet kramppailemaan. Noita jaksaa nykyään ehkä neljä kertaa vuodessa. Sen verran stydit lisäravinteet tamppauksessa että viikko menee palautuessa Eikä näiden järjestäminen kovin helppoa ole. Paikkakin pitää olla sellainen ettei naapureita ole. Ne rupee heti soittamaan jonnekin jos näkee Liftin glitteriparrassa ja viikinki asussa.....halaamassa puuta ja kyselemässä osaako joku soittaa kanteletta pihakoivu Tuijalle.
Parhain Lifti. Minkä ikäisenä menetit poikuutesi?Ensirakkaudelle 18 vuotiaana.ö Se oli kaunista, romanttista ja kaikki oli kuin kauniissa ja rohkeissa.
Pitääkö olla huolissaan jos edessä ajavan auton rekkari on LIF-183 ja eka asia mitä siitä tulee mieleen olet sinäKyllä mä ihan rehellisesti olen sitä mieltä että jos minä pyörin naisen mielessä niin kannattaa olla todella huolissaan
Mitenpä aikoopi liftiman viettää ens viikolla itsenäisyys päivää? Kunnon tutka jurrit, koko päivä kovennettua hangessa, raksa hommia vai jotain ihan muuta?Perinteisesti, koskenkorvalla mentiin. Lasinen leka ja pullonsuusta juodaan. Siinä oli yksi nainen kysyi "oisko lasia tai jotain" Sanoin "olit vissiin lähdössä kotiin tai jotain"
Naurahdin. Asiallinen meininkiMitenpä aikoopi liftiman viettää ens viikolla itsenäisyys päivää? Kunnon tutka jurrit, koko päivä kovennettua hangessa, raksa hommia vai jotain ihan muuta?Perinteisesti, koskenkorvalla mentiin. Lasinen leka ja pullonsuusta juodaan. Siinä oli yksi nainen kysyi "oisko lasia tai jotain" Sanoin "olit vissiin lähdössä kotiin tai jotain"
Dear Lifti.Nuuska voittaa nikotiini pussit yhtä hyvin kuin pillu tekopillun. Että kolme tuubia kainaloon ja joulun viettoon
Onko järkeä ostaa nikotiinipusseja jos saa diilin mihin kuuluu 3tuubia nuuskaa hintaan 70€?
Mitäs Rauli on toivonut joululahjaksi? Entä sinä itse?Rauli toivoi helvetisti tonnikalaa. Kaikessa eri muodoissa. Paketit aukesivat aikamoisella raivolla