Parahin Lifti,
Nyt täytyy ensimmäissenä tunnustaa että oon kateellinen sulle. Sinun tapasi unohtaa romantiikka ja turhat lepertelyt ja mennä heti itse asiaan on minulle outo asia. Minä en osaa millään tarttua neitok.... eikun siis narttuja niskasta ja tunkea nakkiani kurkkuun, minä en osaa panna näitä palvelun... eikun siis huoria niin että korttelin päässäkin kuullaan kuinka Lissu saa kyrpää ja kunnolla. Sinä osaat. Siispä: miten minusta voisi tulla kuin sinä? Miten vapautan sisäisen luolamieheni? Vai olenko tuomittu lepertelemään neitosille ja kiehnäämään kyljessä kuin mikäkin puudeli? Onko minulla toivoa saavuttaa todellinen Miehuus?
Rakas Juutas,
This comes a bottom of my heart - mitä nöyrin anteeksipyyntöni että olet joutunut odottamaan vastaustani. Mutta toisaalta miksi edes pyydän anteeksi, vittu mä olen Lifti ja siirrän kaiken vastuun sinulle. Itseasiassa kaikki on sinun syytäsi. Mitä vittua sinä ajattelit kun menit sanomaan että olet kateellinen minulle! Se nousi heti huppuun! Ostin kokaiinia ja sähkökitaran. Panin laatuperseita, Timoa ja Paulia. Vallloitin maapallon (huoneiston 1A). Okei, okei, tottakai annan anteeksi. Loppupeleissä minusta tuli todella menestynyt diileri ja multa saa paskapaperirullan 20€/rulla.
(Vitun idiootit! Lopettakaa se vitun hamstraaminen. Paskapaperi, really! Olisko jotain tärkeämpääkin?)
Palatakseni rakas Juutas sinuun ja miljooniin "miehiin" tässä maailmassa jotka yrittävät, ihan ymmärrettävistä syistä muuntautua takaisin mieheksi, Liftiksi. Mielestäni et ole ollenkaan toivoton tapaus. Nykyajan mies on alempana kuin soijapojat. Nykyajan mies ei uskalla edes internetissä, tor verkon takaa/nimimerkin takaa, kasvottomana, identeettittömänä, sanoa asioita suoraan. Yritetään rivien välistä ja samalla vihjaillaan jollakin helvetin tatamille. Saatana, munattomia simppejä koko porukka!
Juutas, susta tehdään mies. Juutas, naiset joutuu istumaan pyyhken päälle kun katsot heitä. Huomen aamulla aloitat harjoitukset.
1.Pistä akka töihin ja ota lopputili - sulla on parempaakin tekemistä. Pelaat jätkien kanssa korttia ja juot kaljaa.
2. Nainen on yksinkertainen otus ja helppo pitää kurissa - sillä sekunnilla kun akka mäkättää tai aloittaa puhumaan tunteista. Nussit sen heti pystyyn siihen paikkaan. Se oppii tosi nopeasti tavoille kun teet tämän citimarketin kassajonossa. Se ymmärtää että olet totaalinen luolamies ja samalla häpeää kuinka koko kaupunki näki miten kyrvän kipeä narttu se on.
3. Harjaa penistäsi joka aamu peilin edessä ja toista tuhat kertaa - hyvä poika