Foorumilla on kolme palveluntarjoajaa-draamakuningatarta, jotka käyvät ylikierroksilla melko usein, mitä suosittelisit heille lääkeeksi huomiohuorauksen sijaan?
Uutiset:
Foorumilla on kolme palveluntarjoajaa-draamakuningatarta, jotka käyvät ylikierroksilla melko usein, mitä suosittelisit heille lääkeeksi huomiohuorauksen sijaan?
Lifti, miten kohottaa sellaisen miehen itsetuntoa, joka ei kestä itsenäisen naisen omia mielipiteitä, vaan määrittelee ne poikkeuksetta draamailuksi ja huomiohuoraamiseksi?
Ensimmäinen kysymykseni on: Miten toimia kun joku huomiohuoran kaveri, kutsutaan häntä, vaikka mielikuvistus ystävä A:ksi, joka loukkantuu kavereiden puolesta, kun sukupuolia on vain kaksi?
Toinen kysymys on kun Koovolan torilla PS-propellihattua ja Jussi is Best-paitaa pitävä päättelee, että huomiohuoraus karkoittaa asiakkaata, kuten Timo Soinin kuva persujen vaaliteltalla, niin miksi siitä huolimatta draamailijat silti heiluttaa luuttaa ja räksyttää kuin raivotautiset piskit.
PS.(Perussuomalaisten piilomainontaa) Ei tarvii vastata ennen kuin krapulasi hellittää. En ole yhtä julma kuin nuo nillitävät prostit-sossun luukkujen-akat.
Lifti, miksi Hese69:n käytös on perseestä, ja millä hänet saa lopettamaan sen?
Oho sori, kissa juoksi näppäimistöllä ja painoi enteriä.
Oikeasti tarkoitin kysyä, että miksi mielikuvitushahmo Henkilö H ei voisi ikävien juttujen puhumisen sijaan vain olla hiljaa?
Oho sori, kissa juoksi näppäimistöllä ja painoi enteriä.
Oikeasti tarkoitin kysyä, että miksi mielikuvitushahmo Henkilö H ei voisi ikävien juttujen puhumisen sijaan vain olla hiljaa?
Kissa, sinä ja sinun mirrisi saatte kaiken minulta aina anteeksi.
Hese ei osaa olla hiljaa. Ei edes sukaltaessa!
Draamakunigatar Lifti
Mun pitikin jo aiemmin kysyä, että kuka se kolmas on. Mä en kyl ihan oo samaa mieltä tuon vastauksen kanssa.
On tietysti jokaisen henkilökohtainen kokemus miten kirjoitukset ottaa, se epämääräinen raja on jossain siellä miten tosissaan sen häiriköinnin tekee. Kilahtelelijat ja silleen oikeasti rähjääjät on aika väsyneitä tapauksia. Fiksut provoajat on foorumin kermaa, pieni pilkka itse kullekin pitää mielen virkeänä ja aistit valppaana. Forkka olis tylsä jos ei olis näitä kaikkia tapauksia.
Mut se kysymys. Joudunko laittamaan salihanskatkin jos reenaan jalkoja jalkaprässillä?
Draamakunigatar Lifti
Tätä olen usein mielessäni naureskellut koska mun henk.koht. top 3 irvileuat, häiriköt, draamapissisprinsessat ovat
1.LIFTI - herkkä ikiprinsessa - Frutti Di Capo
2. Aurora Mature tai Sielukas rakastelija
3. Sielukas rakastelija tai Paulatar alias Aurora Mature
Mutta auta armias jos mainitset Draampissisprinsessahuomiohuorat niin heti sinne kolme hupsua ilmoittautuu.
Fakta on kuitenkin se että kohta kakkospaikkaa pitää Hese niin top kolmosessa ei oo enää kun yksi huora ja se potkitaan vittuun heti kun Lprmanin banni loppuu.
Ottakaa nyt tytöt mallia tai menee kuningatar, prinsessa ja seuraneiti tittelit partanaamoille.
Mikä on paras elokuva, jonka olet nähnyt? Saa mainita useamman, olen näin perjantain kunniaksi hyvällä tuulella.
Pakko kysyä jos mä jätän nää naiset rauhaan ja tuun vaikka liftin luo, niin saako liftiä panna kakkoseen koko yön, mä yritän olla hellä 😉