Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etädominointia  (Luettu 2198 kertaa)

Poissa Windy

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Etädominointia
« : Helmikuu 23, 2024, 20:23:39 »
Olisiko täällä subeja, joita kiinnostaisi viikoittaisten (tai jopa päivittäisten, miten sovitaankaan) tehtävien suorittaminen ja niiden raportointi kuvin ja videoin dominalle? Minun kanssani onnistuu tällainen. Muutakin voidaan keksiä, esimerkiksi sexting, videopuhelutkin tulevaisuudessa ja toki myös livetapaamiset: paikkakuntina Jyväskylä ja Kuopio. ❤️😈
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etädominointia
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2024, 21:48:53 »
jos pääsee ulkolaisten tasoon eli noin 5min video jokapäivä siinä jopa 5 tehtävää 30 pv

ja tämä hintaan 5-10e yhteensä niin ok.
kysyvälle vastataan

Poissa Justus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2024, 23:01:05 »
Aika kovat hinnat. 15 min skypettely 105e 😅

Poissa SPH

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2025, 20:40:51 »
jos pääsee ulkolaisten tasoon eli noin 5min video jokapäivä siinä jopa 5 tehtävää 30 pv

Mistäs voisi löytää tällaista kohtuuhintaista etäalistusta? Isompi kynnys ulkolaiseen kusetuksen pelossa. Ja kotimaisilla tosiaan todella kovat hinnat ja tuo hintataso kyllä ihmetyttää suuresti

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Helmikuu 08, 2025, 20:52:50 »

Mistäs voisi löytää tällaista kohtuuhintaista etäalistusta? Isompi kynnys ulkolaiseen kusetuksen pelossa. Ja kotimaisilla tosiaan todella kovat hinnat ja tuo hintataso kyllä ihmetyttää suuresti

Pitää seurata tarjouksia olen nyt itse pitänyt paussia niin en oikein voi ketään suositella.
kysyvälle vastataan

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Helmikuu 08, 2025, 21:19:08 »
Etäalistus on lähinnä kusetusta. Tunnen sen jälkeen aina oloni huijatuksi, riistetyksi, nöyryytetyksi ja alistetuksi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #6 : Helmikuu 08, 2025, 23:34:52 »
Millainen tuollainen etäsessio on?
En oikein osaa kuvitella, että omalla kohdallani ihan kympillä toimisi.
Hieno homma sinällään olisi, jos toimisi, kun Dommet ovat kaikki aika kaukana.
Joillakin voi toimia hyvinkin. Riippuu varmaan, mitä hakee.
- Jos hakee verbaalista alistamista, hyväksyntää, kommentointia kehostaan tms. niin saattaa toimiakin, voi Valtiattaren katsellessa ruudusta tuutata kodin pienirtaimistoa rectumiin ja saada hyväksyntää.

Oikein hyvin järjestetty etäsessio niin Valtiatar olisi pissannut pulloon ja laittanut sen asiakkaalle postissa.
Sitä voisi sitten kulautella ruudun edessä ja Valtiattaren  pyhä lähde valuttaisi pissaa tahollaan asiakkaan nähden.

Mutta ehkä en saisi tästä haluamaani tunnetta, kehoni ja mieleni haluaa Valtiattaren konkreettisesti yläpuolelleni, eikä Scorsesen punaiseksi lakattuja varpaankynsiä näyttöön ja itseni ruudun toisella puolen katselemaan niitä ja imemään postissa tulleita hikisiä sukkia.

Paikalla samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : Helmikuu 09, 2025, 13:39:46 »
Joskus jotain etäsysteemiä testasin. Ei toiminut ainakaan siihen tarkoitukseen eikä meidän välillä. Tuli mieleen, että nyt vaan rahastettiin. Toki osasin tätä odottaa, niin sovin ensi alkuun sellaisen diilin, että ei pudonnut korkealta. Maksoin anonyymisti netissä, niin varmistin myös sillä, että ei jälkeenpäin tule epätoivottuja yhteydenottoja.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #8 : Helmikuu 09, 2025, 14:55:21 »
Ei varsinaista etädominointia, mutta livedomina on käskyttänyt sessioon ja kirjoitellut ennen sessiota tuhmia.
Kerran kävi niin, että alakerran ovipuhelimesta puhuttiin tuhmia ennen oven avaamista. Siinä oli sellainen riski, että puhelimen vieressä oli tupakkapaikka. Tällä kertaa alakerran ovella ei ollut kuin minä.

Hintataso tosiaan voi olla melkein sama kuin live, joten hinta-laatusuhde ei välttämättä ole kohdallaan.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #9 : Helmikuu 09, 2025, 22:49:32 »
Oma Dommen kanssa olen jokusen videopuhelun tehnyt, missä olen sondannut ja runkannut.
Ei siinä tietenkään samaa fiilistä ole kun livenä touhuaa, mutta ei kai pidä alkaa vertaillakaan.

Kaiken parasta oli kun näin Dommen suusta valuvan kuolaa sondatessani ja liikuttaessani sondia lantionpohjan lihaksilla virtsaputkessa.
En maksaisi etäsessiosta paljoakaan. Niin vähän että kukaan palveluntarjoaja ei vaivautuisi sitä tekemään.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #10 : Helmikuu 10, 2025, 20:07:56 »
Oma Dommen kanssa olen jokusen videopuhelun tehnyt, missä olen sondannut ja runkannut.

Kaiken parasta oli kun näin Dommen suusta valuvan kuolaa sondatessani ja liikuttaessani sondia lantionpohjan lihaksilla virtsaputkessa.

Etädominointia voi olla niin moneen eri lähtöön. Tyler on myös tässä suhteessa poikkeustapaus. Aikanaan tätä harrastettiin ainakin City:n kinkybaarissa. Autentisia keskusteluita voi lukea ainakin kahdesta kirjasta. Outi Alanne Neiti N:n tarina ja Suvi Hurmelinna Kipukynnys kertovat livedominoinnin lisäksi tarinaa etädominoinnista. Nämä suhteet tosin olivat ei-kaupallisia. Eräässä opinnäytetyössä domina piti siviiliorjaa siveysvyössä. Siveysvyön käytöstä vaadittiin kuvatodisteita. Kerran orja huijasi dominaa feikkikuvalla. Kun tämä paljastui, suhde taisi loppua.

Videoalustoista löytyy suomenkielisiä videoita hintaan 10€ - 20€ , joissa orjille annetaan erilaisia tehtäviä. "Slut Academy intensiiviset kertausharjoitukset" on eräänlaista etädominointia, vaikka suoranaista interaktiivista kontaktia dominaan ei synny. Luonnollisesti englanniksi vastaavia videoita löytyy monikertaisesti.

Olen yhden livedominani kanssa vaihtanut yli 200 sähköpostia. Ei nyt suoranaista etädominointia, vaikka pari kertaa on tullut määräys sessioon nopeasti. Viesteissä ollaan annettu palautetta sessioista ja keskusteltu vähän kaikesta taivaan ja maan välillä. Esimerkiksi Katajanokan homosaunan kohtalosta. Vastoin yleistä mielikuvaa kommunikaatio dominan ja orjan välillä ei tarvitse olla tyyliin, domina sanoo jotain ja orja vastaa kyllä Valtiatar.

Avoin kommunikaatio kannattaa aina.

Poissa Fiona Wildlesson

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Helmikuu 17, 2025, 14:24:41 »
Minun etäsessiot skypellä maksavat
10 minuuttia 50€
15 minuuttia 70€
20 minuuttia 100€

Valtiatar Fiona Wildlesson

ModEdit: kotisivut kielletty
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2025, 14:31:40 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Helmikuu 17, 2025, 15:44:44 »
10 minuuttia 50€
15 minuuttia 70€
20 minuuttia 100€

Halvimmillaan on tarjottu 10min liveä 50e  että voi vertailla... ymmärrän että jotkut ei edes

halua liveä...
kysyvälle vastataan

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #13 : Helmikuu 17, 2025, 16:00:55 »
10 minuuttia 50€
15 minuuttia 70€
20 minuuttia 100€

Halvimmillaan on tarjottu 10min liveä 50e  että voi vertailla... ymmärrän että jotkut ei edes
halua liveä...

Turussa taitaa olla uusi hintaluokka, domina livenä 20 minuuttia on 100€:a. Ilmoitus löytyy naapurista. Suomen dominahinnat ovat lähteneet käsistä. Vertailuna vaikka Tallinnan koulutettu Tantrahieroja, 90 minuuttia 130€:a.

Poissa mms

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Helmikuu 17, 2025, 22:29:04 »
Pro-Dominoilla varmaan hinnat sen mukaan, mikä toteutuu todellisuudessa.

Monella myös kuvitelmia isoista rahoista ja koskaan ei mitään toteudu.

Etädominointi on noussut muoti-ilmiöksi ja luuloksi helposta rahasta.

Mulle toimi etänä hyvin, kun tiesi et livenä.rangaistaan, jos ei alistu. Mut ostopalveluna on varsin blaah  itselleni.

Hyvä kuitenkin, jos toimii joillekin ja tuo tyytyväisyyttä.

Poissa SPH

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : eilen kello 18:34:07 »
Itselle tuollainen etädominointi sopisi hyvin, kun oikean dominan luo ei kehtaa ainakaan vielä mennä 😅

Ja tuollaiselta sessiolta etsinkin nöyryyttämistä ja ruumiinosan pilkkaamista, niin siihen toimisi videopuhelu varsin hyvin. Mutta hinnat tosiaan lähentelee livesessioiden hintaa, kun vain kehtaisi mennä 🙈