^ Joo, propelli vaan pyörii ja pyörii vaikka ei edes tuule > Kiroaa huomisen aikaista herätystä, haaveilee huomisen tapaamisesta v Ei ole juonut vielä alkoholia tämän vuoden puolella
^ Nastakengät unohtuneet talvisäilöön viime vuodelta, en tainnut käyttää niitä silloinkaan. > Naiset pyörii mielessä. V Odottaa innokkaasti kunnon pakkasia.
^ Muuten oli hyvä päivä, paitsi että nukuin pommiin ja iltaa kohden alkoi jäätävä hedari. > Olen kiitollinen, että huomenna saan (ehkä) nukkua pitkään. v On oikeasti väärinymmärretty nero.
^ Ainoastaan haavekuvissani. > Ostin tänään työhuoneelleni lähes antiikkisen pulpetin. v Palaa halusta päästä takaisin koulunpenkkiin opettajatar Freijan ankaraan oppiin. 😌
^ Pitkään sitä jo miettinyt, tarvitsisi vähän kerrata käsitöitä ja ihmisen anatomiaa > Kävi kävelyllä vaikka satoi ja tuuli kovasti v Suunnittelee jo kesän menoja
^ Tavallaan > Suunnittelee kansalaisuuden vaihtamista, mutta toistaiseksi tilanne on vielä se, että Suomeen joutuisi palaamaan takaisin niin ei kannata tässä vaiheessa v Runkkas just äsken
^ no en, tänään palveluntarjoajan palvelut > katson snookkeria ja vähän hämmästelen kuinka hyvä tv laji se on, livenä en usko et jaksaisin v ei välitä tuulesta ja tuiskusta vaan menee ulos lenkille
^ No en todellakaan lähde ulos lenkille, karsea ilma! > Osti tänään kahdet uudet korkkarit! v Haluis nähdä kuvan niistä korkkareista. Mielellään (mun) jalassa.
^ En nyt tarkoituksellisesti mutta tipattomana olen pysynyt tähän saakka > Odottaa ensi viikon maanantaita, tämä maanantai ei ollut niin kiva V On syönyt laskiaspullan tässä kuussa