^ Kummeli Jackpot näköjään tulee, josko sitä yrittäisi katsoa (mikäli saa oltua hereillä.) > Tuli juuri ruokatunnilta. v Aikoo heittää talviturkin toukokuussa.
^ Toisinaan, mutta yleensä se on jääteetä tai limpparia. Juon alkoholia harvoin. > On harmissaan kun ei ole enää kovin lämmin sää. v Tykkää viettää aikaa luonnossa.
^ muun muassa, mutta useammiten on sellainen jos oluen nauttii ihan tosta vaan > valmistaudun koulutukseen, vaikka omasta mielestä olen täydellinen kuten olen v harmittelee kalenterin tilannetta
^ Oma kalenteri näyttää tyhjältä seuraavat kuukaudet. > Henkinen valmistautuminen alkavaan kesälomaan. v Miettii miksi lupautui kuitenkin lomalla pariksi päiväksi leipomaan asiakkaita.
^ Ei varsinaisesti leivota asiakkaita mutta viikonloppuna luvattu alustavasti hieroa Erään Ihmisen Hartioita. > On tyytyväinen parista ylimääräisestä vapaapöäivästä. v Leikkaa nurmikon takapihalla/mökillä.
^ Tuskin, en omista sandaaleita. > Aikoo tänään lähteä kesäkenkäostoksille koska tällä hetkellä mulla on vaan tennarit ja hitokseen korkokenkiä mutta ei mitään mitkä olisivat yhtä aikaa mukavat jalassa ja tyylikkäät sekä housujen että mekkojen kanssa. v On kasvissyöjä.
^ En ole vielä siirtynyt hipiksi mutta en laita muuta kuollutta lihaa suuhuni kuin kalaa. > Miettii pitäisiköhän tänään tehdä muuta kuin olla ja ihmetellä. v Odottaa viikonlopun festareita
^ jännä juttu, pitää paikkansa procentuaalisesti talvellakin, kesäisin painossa mitattuna voittaa mennen tullen... > Ihmettelee... joku ei ota muuten yhteyttä mutta jos sattuisi tarvimaan jotain niin silloin muistetaan hatun numeroa ulkoa... v säntää kohti jäähdytystä...