^ Tuli helpotusta pääsiäisenä yllättävältä taholta,joten pärjäillään kai jonkin matkaa. > Kahvi(vissy)tauolla. v Suunnistaa rajoitusten purettua maalle.
^ ei ole käynyt edes mielessä. > löysi salikassista pari unohtunutta jouluista fazerin konvehtia ja tuntee itsensä onnekkaaksi. v on ollut kotovaatteissa niin pitkään ettei muista enää miltä työvaatteet tuntuu päällä.
^ Olin nuhassa ja ties missä pari viikkoa, ja pidin siinä sit varmuuden vuoksi kuukauden putiikkia kiinni. Nyt pääsiäisestä lähtien olen ollut taas kondiksessa ja kiska auki.
> On lusmuillut koko päivän, vaikka yksi deadline kuumottaa. Ei näemmä vielä tarpeeksi.
v Olisitko mieluummin huomattavasti nykyistä rikkaampi, vai eläisitkö viisi vuotta pidempään terveenä?
^ Outo kysymys. Mutta joo olisin mieluusti huomattavasti rikkaanpi nyt koska elämä on nyt. < Etsii näppikseltä v- merkkiä aika vitun pitkän aikaa. v Menee maanantaina maksamaan veroja, vaikka tietää että ne menevät loputtomaan maailmanparantamiseen ja - ilmastoposeeraukseen.
^ maanantai ei ole tässä verojenmaksumielessä mitenkään erikoinen päivä mulla. > katselee piukean pulleita vappupalloja ja miettii että nuo ei ole tyhjentynyt yhtään vapun jälkeen, ovat aivan täynnä... ei varmaan paljo tarvis kiusotella että nuo purskahtais tyhjiksi. v on soittanut ukulelella Paranoidin juhannuksena 2018.