Tänään olisi ollut tapaaminen Sannahunajan kanssa.
Olin pakotettu perumaan kuumeilun vuoksi.
Tämä menee ihan reilun vitutuksen puolelle. Ankarasti.
Olin pakotettu perumaan kuumeilun vuoksi.
Tämä menee ihan reilun vitutuksen puolelle. Ankarasti.
Uutiset:
Mitäs täällä tapahtuu? Ihan kuin tästä olisi hävinnyt reilun tunnin sisään ainakin sivullinen postauksia Kaikki Freyalle osoitetut tsemppi- ja kannustusviestit. Mitäs vikaa niissä oli, että ne piti poistaa? Vai olenko kuvitellut koko sen jutun?
Katoaakohan tämäkin? Tämä tekee minut surulliseksi.
Ei sureta tämä ainoastaan tänään, vaan ylipäätään. Mutta aihe on nyt ollut itsellä muutaman päivän ajan vahvasti pinnalla.
Seksityön demonisointi ja stigma.
Suurin osa väestöstä kai suhtautuu seksityöhön ellei erittäin tuomitsevasti, niin vähintäänkin nihkeästi. Monet tuntuvat pitävän seksityöntekijöitä rikollisina, jotenkin hieman syrjäytyneinä, elämänhallintansa menettäneinä henkilöinä. Tai tällainen kuva minulle on muodostunut.
Kun se voi parhaimmillaan olla todella eheyttävää, parantavaa ja hyvin monia upeita asioita. Mitä nyt kukakin on vailla.
Seksityö on laillista Suomessa, mutta käytännössä sen harjoittamista on lain puitteissa hankaloitettu sen verran railakkaasti, että suurin osa seksityöntekijöistä joutuu elämään jotain kaksoiselämää ja tahtomattaan valehtelemaan eri tahoille.
Jos on monta kertaa onnistunut antamaan eri ihmisille seksityön puitteissa jotain todella ihanaa ja kaunistakin, toiselle henkilölle merkityksellistä, tuntuu pahalta tulla tuomituksi seksityöstä joidenkin ihmisten taholta. Jos on kyennyt antamaan joillekin paljon hyvää alan puitteissa, tuntuu aivan äärettömän kurjalta, että tulee joidenkin toimesta leimatuksi jotenkin likaiseksi, inhottavaksi ihmissaastaksi.
Toivoisin niin paljon enemmän ymmärrystä, myötätuntoa ja avarakatseisuutta tähän maailmaan!
Joskus iskee epätoivo ihan yleisellä tasolla koko ihmiskunnan suhteen.