Elämältä tuli nyt sielun palleaan sellainen isku, että harkitsen vakavasti siirtymistä autuaammille metsästysmaille. Eipä jää kukaan kaipaamaankaan.
*etähali*❤️
Uutiset:
Elämältä tuli nyt sielun palleaan sellainen isku, että harkitsen vakavasti siirtymistä autuaammille metsästysmaille. Eipä jää kukaan kaipaamaankaan.
Fredi on kuollut. 😢 RIP
Oon miettinyt asiaa jonkin aikaa koska henkilö ihan varmasti nämä kirjoitukset lukee, mutta toivoisin että hän ehkä kuitenkin pohjimmiltaan järkevänä ja hyväntahtoisena ihmisenä ymmärtäisi miltä hänen toimintansa näyttää jo ihan muidenkin silmissä ja lopettaisi. Lisäksi tuntuu tärkeältä että turskatkin tietää että tälläistä tapahtuu, ja se voi olla taustalla jos palveluntarjoaja on joskus vähän säikyn oloinen, kyselee kummallisia tai vaikka videopuheluita ennen tapaamisen lukkoonlyöntiä..
Todella surullista että olet joutunut tällaisen mulkun kohteeksi. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja paaaaaaaaljon voimia - Rakkaudella Vaari
Fredi on kuollut. 😢 RIP
Fredi on kuollut. 😢 RIPJaaha, oli sitten Matti Siitosen vuoro. LR
Kolikolla on aina kaksi puolta kuten usein asioissa kuin asioissa. Tyyliin syy-ja seuraus yms. Viaton tuskin olet sinäkään. Naapuri sivustolla ilmoittamasi ikäsi ei pidä paikkaansa. Olet reippaasti yli 22 ikäinen henkilö. Hmmm? Mitä tästä voi päätellä on se, että lähtökohtaisesti syötät pajunköyttä nettiin.Tuollaiselle tarvitsisi saada lähestymiskielto, mutta täyttyykö merkistöt (mitä on tapahtunut) ja onko sillä mitää vaikutusta?Oon tehnyt rikosilmoituksen koska tapaukseen liittyy ovella ravaamisen lisäksi kaiken laukaissut tussi-isku mun kotiovelle (nimimerkki+viittaus seksikauppaan), uhkauksia julkaista netissä musta kuvattua videomateriaalia sekä pelottavia viestejä, mutta poliisista ei ole kuulunut mitään takaisin. Että juupa juu, yksin tässä varmaan paranee pärjätä... Ehkä joku reipas jumppa auttaisi kehon pois pakene/taistele-moodista
^
Miten ihmeessä ilmoitettu ikä liittyy mitenkään tähän häiriköintiin? Mä en nää syy-seuraus suhdetta.
Mä en itseasiassa keksi mitään syytä mikä oikeuttaisi kuvatun kaltaiseen häiriköintiin. Hmm... ehkä mulla on huono mielikuvitus.
Juu, jos nainen valehtelee ikänsä edes vuodella niin vaari vetää heti moottorisahalla ovesta läpi. Ihan vaan kysyäkseni - mitä vittua!?Kolikolla on aina kaksi puolta kuten usein asioissa kuin asioissa. Tyyliin syy-ja seuraus yms. Viaton tuskin olet sinäkään. Naapuri sivustolla ilmoittamasi ikäsi ei pidä paikkaansa. Olet reippaasti yli 22 ikäinen henkilö. Hmmm? Mitä tästä voi päätellä on se, että lähtökohtaisesti syötät pajunköyttä nettiin.Tuollaiselle tarvitsisi saada lähestymiskielto, mutta täyttyykö merkistöt (mitä on tapahtunut) ja onko sillä mitää vaikutusta?Oon tehnyt rikosilmoituksen koska tapaukseen liittyy ovella ravaamisen lisäksi kaiken laukaissut tussi-isku mun kotiovelle (nimimerkki+viittaus seksikauppaan), uhkauksia julkaista netissä musta kuvattua videomateriaalia sekä pelottavia viestejä, mutta poliisista ei ole kuulunut mitään takaisin. Että juupa juu, yksin tässä varmaan paranee pärjätä... Ehkä joku reipas jumppa auttaisi kehon pois pakene/taistele-moodista
Kriittinen aspekti.