Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varauksia vain samalle päivälle  (Luettu 5361 kertaa)

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varauksia vain samalle päivälle
« Vastaus #20 : Maaliskuu 17, 2025, 08:20:22 »
PT:hän se on, joka määrää milloin ja millä ehdoilla tavattavissa - mielestäni se on tässä hommassa se pelin henki.

Unohdit kolikon toisen puolen, asiakas päättää milloin ostaa palvelun ja mitä on valmis maksamaan.
Kerran seksiyrittäjälle tuli ylivoimainen este maanantaina. Tapaaminen onnistuttiin nopeasti siirtämään tiistaiksi.

Minulle on ehdotettu tapaamista neljän viikon päähän, vielä melkein lukkoon lyödyillä kellonajoilla.
Vastasin, että en tiedä missä olen kuukauden kuluttua. Sain sitten vastaukseksi kolme vaihtoehtoista aikaa lyhyemmällä varoitusajalla. Seksiyrittäjällä oli kova luotto omaan erinomaisuuteensa. Ensimmäinen vapaa aika olisi ollut kymmenen viikkoa siitä, kun olin ottanut kesällä yhteyttä.

Seksin myyminen on asiakaspalvelua. Asiakkaan ei kannata sietää huonoa asiakaspalvelua, vaikka tähän turskia yritetään kouluttaa.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Maaliskuu 17, 2025, 09:45:21 »
Mähän teen töitä vain muutaman pv:n viikosta. En ota ennakkovarauksia oikeastaan ollenkaan. Mun vakkaritkin tietää jo mun toimintatavat ja ottaa yhteyttä silloin kun oon töissä.

Jos tulee järkevä yhteydenottopyyntö mun ns pääasiallisen työajan ulkopuolella, niin nappaan ne tietysti. Muuten olen aika rennosti ottanu.
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia 💌
💌13-15.4 Turku, Mmeoww 💌

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Maaliskuu 17, 2025, 10:26:58 »
Tampereella vaikutti (tai ehkä vaikuttaa vieläkin?) eräs varsin näpsäkkä PT, joka otti varauksia vain samalle päivälle. Aika aikaisin piti olla liikkeellä että vapaan ajan sai ja parina aamuna sai kuulla ei-ootakin. Moneltakohan turskat heräävät vonkaamaan?
Itselleni yleisesti sopii pari päivää etukäteen ajan varaaminen, niin että ehtii järjestellä muun elämän alta pois, mutta ymmärrän kyllä muutkin lähestymistavat asiaan. Ja PT:hän se on, joka määrää milloin ja millä ehdoilla tavattavissa - mielestäni se on tässä hommassa se pelin henki.

Toimii molempiin suuntiin, myyjä päättää kelle myy ja ostaja omasta puolestaan valitsee keneltä ostaa. Ihannetilanteessa nämä kaksi osapuolta päätyvät ratkaisuun joka miellyttää molempia. Joskus se ratkaisu on että tapaamista ei synny, joskus taas päästään mahtaviin kohtaamisiin.
Nokialla 4.-6.4.

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Maaliskuu 17, 2025, 18:05:08 »
Kyllä itsekkin suosin ennakkoon varaamista. Teen kohtuullisesti reissutyötä, jossa noin 40 ulkomaan matkapäivää ja noin 80 kotimaan matkapäivää vuodessa. Se että esim lentää aamukoneella ouluun, painaa 6-10 tunnin asiakastapaamisen ja sen jälkeen alkaisi illalle sopimaan jotain tapaamista ei vaan toimi. Ennemmin hoidan sen tapaamisen valmiiksi edellisenä iltana. Ja usein pohjustan tapaamista jos muutamaa päivää ennemmin, niin yksi "stressi" vähemmän. Pääsääntöisesti pt:t on hyväksyneet ennakkovarauksen, vaikka tottakai poikkeuksia on aina mukana.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Maaliskuu 17, 2025, 18:12:48 »
Molemmat käy, saa varata pitkästikkin ennakkoon jos siltä tuntuu tai kysyä samana päivänä tunnin päähän. Keikalla nää nopeatkin ajanvarukset on melko helppo järjestää. Mutta keikan ulkopuolella kun teen vain outcallia, toivon varausta hyvissä ajoin, esim. just pari päivää ennen, edeltävänä iltana tai illaksi samana aamuna. Helpottaa arjen suunnittelua, kun en varsinaisesti päivystä silloin.

Poissa Meneva

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Maaliskuu 17, 2025, 19:09:25 »
PT:hän se on, joka määrää milloin ja millä ehdoilla tavattavissa - mielestäni se on tässä hommassa se pelin henki.

Unohdit kolikon toisen puolen, asiakas päättää milloin ostaa palvelun ja mitä on valmis maksamaan.
Kerran seksiyrittäjälle tuli ylivoimainen este maanantaina. Tapaaminen onnistuttiin nopeasti siirtämään tiistaiksi.

Minulle on ehdotettu tapaamista neljän viikon päähän, vielä melkein lukkoon lyödyillä kellonajoilla.
Vastasin, että en tiedä missä olen kuukauden kuluttua. Sain sitten vastaukseksi kolme vaihtoehtoista aikaa lyhyemmällä varoitusajalla. Seksiyrittäjällä oli kova luotto omaan erinomaisuuteensa. Ensimmäinen vapaa aika olisi ollut kymmenen viikkoa siitä, kun olin ottanut kesällä yhteyttä.

Seksin myyminen on asiakaspalvelua. Asiakkaan ei kannata sietää huonoa asiakaspalvelua, vaikka tähän turskia yritetään kouluttaa.

Tämä se jaksaa. Ei se asiakas päätä sitäkään, mihin kellonaikaan ja minä päivänä ruokaravintola on auki ja minkä hintaisia sen annokset ovat. Jos haluaa kuvitella niin tekevänsä, menkööt 24h huoltoasemalle tai paikalliselle grillille tinkimään.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Maaliskuu 17, 2025, 19:44:05 »
Kukin tyylillään. Mulla tapahtuu niin paljon, että on helpompaa varata ajoissa (normi 2-7 vrk, pisin taitaa olla kuukausi) ja paaluttaa kalenteriin. Ja koska suosin pidempiä 2-4 tunnin aikoja, niin lienee helpompi löytää yhteistä aikaa etukäteisvarauksella.

Mikähän olisi onnistumisprosentti jos soittaisi/viestittelisi klo 11 kun huomaa kalenterin tyhjentyneen klo 17 asti ja haluaisi klo 12-16 hoivattavaksi?

Etupeltoon varaus ja sen pitävyys on yksi monista syistä, miksi vakkarisuhteeni on kohta kolmevuotinen.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Maaliskuu 20, 2025, 12:15:09 »

Tämä se jaksaa. Ei se asiakas päätä sitäkään, mihin kellonaikaan ja minä päivänä ruokaravintola on auki ja minkä hintaisia sen annokset ovat. Jos haluaa kuvitella niin tekevänsä, menkööt 24h huoltoasemalle tai paikalliselle grillille tinkimään.

Enpä kyllä palkkaisi sinua ravintolayhtiön myyntijohtajaksi. En edes tarjoilijaksi. Ravintolan (ja aika monen muunkin firman) toiminta loppuu hyvin nopeasti, jos näkemys asiakaslähtöisestä liiketoiminnasta on tuollainen.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #28 : Maaliskuu 20, 2025, 16:04:55 »

Tämä on kyllä erinomainen osoitus siitä, miksei suomalaisia tuotteita saada myydyksi maailmalla.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine