Juuri menossa vapauttamaan siemeniä siron thaitytön luokse. Olen käynyt ennenkin ja on sitten sellanen pakkaus, että kuti lentää melko äkäisesti. Juotavia tarjoilee jne. Kohta pukille.
Uutiset:
Hmm... Näyttää oikein hyvältä mutta onko lähelläkään ilmoitettua ikää? 🤔
Hmm... Näyttää oikein hyvältä mutta onko lähelläkään ilmoitettua ikää? 🤔
Ilmoituksen 28.. laita +10, niin voi olla oikea ikä. Thaikuista suurin osa tiputtaa sen -10, toiset jopa -20, kyllä nämä oppii ajan kanssa erottamaan, onko lähelläkään ilmoitettua ikää.
Peukkuja Nordiqille. Itsekin käynyt useasti. Pimu osaa ratsastaa, niin että kuti lähtee melkein heti. Pari kertaa olen päässyt lähäriin ja siitä takaakse. Kutin lähtö on varma. Hieronta ja panot eli koko hoito puolitoista rahaa. Ne eurot ei mene hukkaan. Nyt taitaa olla vaihteeksi Tampereella.
Suurin osa tekee just näin, tai voisin jopa yleistää että kaikki.Koita pärjäillä. Jaksuhaleja sinne.
Peukkuja Nordiqille. Itsekin käynyt useasti. Pimu osaa ratsastaa, niin että kuti lähtee melkein heti. Pari kertaa olen päässyt lähäriin ja siitä takaakse. Kutin lähtö on varma. Hieronta ja panot eli koko hoito puolitoista rahaa. Ne eurot ei mene hukkaan. Nyt taitaa olla vaihteeksi Tampereella.
Miten imee munaa? Antaako painaa nieluun?
Voiko joku linkata linkin ilmoitukseen yvllä?YyVee linkattu. 👍