Tapasin Idaxki:n hiljattain. Whatssappilla sovittu tapaaminen toteutui kuten sovittu. Kaunis tyttö, aidot kuvat. Sain kaiken mitä oli sovittu ja perse oli yhtä ihana kuin kuvissa.
Suosittelen.
Suosittelen.
Uutiset:
Kannattaa vilkaista aiemmat ketjut.. siellä suht totuudenmukaista kuvausta.. 🙄
Olen lukenut kyseiset kejut. Halusin silti koittaa tavata Idan, ja siinä onnistuin.
Rapsani kuvaa miten sujui omalla kohdalla.
Itsellä hieman vaisu kokemus tästä tytöstä, kun pari viikkoa sitten kävin tapaamassa. Hän oli tosi passiivinen, erittäin hiljainen, vastaili kysymyksiini vain sanalla tai kahdella. Noh, enhän minä sinne juttelemaan alun perin mennytkään, vaan panemaan, mutta kun se paneminenkin oli vähän kuin olisi jotain nukkea pannut, sillä mimmi lähinnä makasi paikallaan. Fiilikset siinä meni, vaikka loppuun asti jyskytinkin hiki päässä.
Ehkä ne kuuluisat kemiat eivät nyt kohdanneet. Oma osaltani ei todellakaan jatkoon.
Ehkä Idan onlyfans tarjoaa enemmän elämyksiä..? Kyllähän sitä mielellään nuorta opiskelija(?)tyttöä sponssaisi
mutta jos ei homma toimi niin se on vähän hankalaa. Itse luovutin jo eteisessä ja poistuin paikalta.. Hieman harmitti mutta sen vain tietää kun ei värähdä niin vähääkään. Samalle reissulle sai kuitenkin pikahälytyksellä buukattua erään ennen tapaamattoman ulkkarin ja huh huh.. oli kyllä vastaanotossa eroa kuin yöllä ja päivällä.
Mikä ihmeen korvaus olisi pitänyt maksaa ja miksi? Vastaanotto oli kylmin ikinä.. pt ei puhu mitään vaan vetäytyy sohvalle murjottamaan rikkinäisissä sukkiksissa. Tästäkö olisi pitänyt sitten innostua johonkin? Tästä kiinnostuksen puutteesta kun sanoin niin vastasi vain "ettei ole sanonut mitään".. justiinsa juu.. En mä rupea väkisin ketään nussimaan, ei ole mun juttu.. Kyllä asiakkaalla on oikeus todeta että ei kiitos, eihän tuolla ilmossakaan ole edes naamaa näkyvissä..
Multahan kului myös aikaa ja vaivaa sekä rahaa tuonne saapumiseen.. tasaraha oli varattu. Olis aika kummaa jos tuosta paskasta vastaanotosta olisi yhdenkään ruskean setelin luovuttanut..
En tiedä miten pitäisi etiketin mukaan toimia mutta kovin montaa minuuttia en aikaa jäänyt kuluttamaan..
Vastaanotto oli kylmin ikinä.. pt ei puhu mitään vaan vetäytyy sohvalle murjottamaan rikkinäisissä sukkiksissa. Tästäkö olisi pitänyt sitten innostua johonkin? Tästä kiinnostuksen puutteesta kun sanoin niin vastasi vain "ettei ole sanonut mitään"
Ei tuollainen vastaanotto niin kylmä ole, vaan vähintään neutraali.
Täytyy hieman kommata tätäkin yksi parhaimpia tyttöjä pk seudulla.
Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista
Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia