Eilen törmäsin Viennin käynnillä mielenkiintoiseen dilemmaan. Olin varannut 30 min ajan ja kuvittelin että siinä ajassa ehtii hyvin touhuta kaikki haluamasi asennot rauhassa ja sit viimeistely fiilistellen vaikka rinnoille. Todellisuus olikin sitten jotain muuta kun toisen asennon kohdalla pyysin asennon vaihtoa ja Vivien kertoi että aika alkaa loppua. Katsoin kellosta että olen astunut asuntoon 20min sitten (sit tod nopea suihku ja alkuhöpinät). No pyysin silti vielä nopeasti kolmannen asennon ja sitä minuutti sit nopeasti vaatimalla vaadin neljännen (doggie) jota pikaiset 30sek ja samalla homma maaliin kun hoputus oli niin kovaa. Vähän paska maku jäi hoputuksesta mutta samalla mulla oli sympatiat Vivienin puolella sillä missään ei lue virallisesti että mitä tuo sopimamme 30 min sisältää - mistä se alkaa ja mihin se loppuu. Noh, hätäiset loppurupattelut, en viitsinyt edes loppu suihkua ottaa, pesin vain kädet. Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.
Jos menen hierojalle niin maksan 30 minuutin hieronnasta - hieroja ei käynnistä kelloa kun astun sisään eikä 30 minuutissa pidä olla ulkona. Mutta tämä pt-homma on eri ala ja jokaisella pt:llä on omat toimintamallit.
Mitä ajatuksia ja kokemuksia muilla? Myös kiva olisi kuulla pt:iden ajatuksia.
Itselle ei jäänyt Viviä kohtaan mitään kaunoja. Pitää vain jatkossa tiedustella tytöiltä miten heidän kohdalla 30min tulkitaan. Vivi oli pukenut minun toiveiden mukaiset vaatteet, oli kauniit meikit, hän oli koko ajan iloinen ja ystävällinen ja kaikki palvelut oli 10/10. Voisin mennä hänen luo uudelleen ja voin suositella häntä mutta 45min on minimi.
Vertailuna vielä loppuun. Kun olin edellisen pt:n vastaanotolla niin hän laittoi kellon käyntiin - siis ihan kunnon sekkarin - siinä vaiheessa kun siirryimme itse hommiin makkariin. Eli toimintatapoja on monia eikä ole yhtä oikeaa eikä väärää kunhan ei potkita kämpästä ulos ihan etuajassa.
Jos menen hierojalle niin maksan 30 minuutin hieronnasta - hieroja ei käynnistä kelloa kun astun sisään eikä 30 minuutissa pidä olla ulkona. Mutta tämä pt-homma on eri ala ja jokaisella pt:llä on omat toimintamallit.
Mitä ajatuksia ja kokemuksia muilla? Myös kiva olisi kuulla pt:iden ajatuksia.
Itselle ei jäänyt Viviä kohtaan mitään kaunoja. Pitää vain jatkossa tiedustella tytöiltä miten heidän kohdalla 30min tulkitaan. Vivi oli pukenut minun toiveiden mukaiset vaatteet, oli kauniit meikit, hän oli koko ajan iloinen ja ystävällinen ja kaikki palvelut oli 10/10. Voisin mennä hänen luo uudelleen ja voin suositella häntä mutta 45min on minimi.
Vertailuna vielä loppuun. Kun olin edellisen pt:n vastaanotolla niin hän laittoi kellon käyntiin - siis ihan kunnon sekkarin - siinä vaiheessa kun siirryimme itse hommiin makkariin. Eli toimintatapoja on monia eikä ole yhtä oikeaa eikä väärää kunhan ei potkita kämpästä ulos ihan etuajassa.