Olisko herroilla mitään suosituksia Joensuun alueen hupakoista? Katselin, että 11 ja 12 päivä tänne marssii enemmänkin ulkkareita paikalle.
Uutiset:
Kannattaa tarkastaa toi Jessyca. Ikisuosikkini. Mielettömän kaunis nainen ja todella tiukassa kunnossa! Tulette saamaan lämpimän kohtelun ja kovaa kyytiä sängyssä. Nyt tämä karkki tulee Joensuuhun! Itse en ohittaisi tätä, jos siellä olisin.
Perhana ku ei Jessycal owoa tarjolla, pitää vielä pohtia käykö visiitillä
No niin, tänään tuli Jessyca koettua. Onhan hän aikamoinen kissa ja mukava mimmi muutenkin. Tosiaan imutus hoituu kumilla mutta hänellä on kyl aika tehokas tyyli imeä, sellainen hyvällä tavalla voimallinen. Pimpero oli tiukka ja kuuman kostea, pari asennot ehdittiin läpi käydä.
Antoi mukavasti paukuttaa takaapäin. Ei mitään esteilyitä vaan ihan rehtiä kannustusta. No eihän tälläinen tavallinen jannu sellaista kauaa kestä, varsinkin kuin näkymät olivat taivaalliset. Käykää häntä moikkaamassa, että tulisi muitakin herkkuja tänne eikä kateellisena joudu etelän listoja selaamaan.
Kannattaa tarkastaa toi Jessyca. Ikisuosikkini. Mielettömän kaunis nainen ja todella tiukassa kunnossa! Tulette saamaan lämpimän kohtelun ja kovaa kyytiä sängyssä. Nyt tämä karkki tulee Joensuuhun! Itse en ohittaisi tätä, jos siellä olisin.
Tämä kyllä kiinnostelis, minkälaiset hinnat mahtaa olla?
Jos taas vähän hoikemmasta, niin ccaisalle ääni täältä!