Onko täällä naisia jotka pystyisivät nostelemaan ja kanniskelemaan aikuista (90kg) miestä?
Uutiset:
Jos pt harrastaa säännöllistä punttisalitreeniä, niin olettaisin ainakin, ettei palomiesotteella harteille nappaaminen olisi temppu eikä mikään. Jaloissa varmasti löytyy monellakin yllättävän paljon jerkkua.
Sellaiset jotka jaksaa kopata ison miehen syliinsä, ovat varmastikin harvassa. Kiihottavaa olisikin ”joutua” sellaisen amatsonin käsittelyyn, että tämä nostaisi minut seisten 69 asentoon ja imisi siitä kalun tyhjäksi. Toinen olisi sitten sylissä runkatuksi tuleminen. Ei vaan tällaiselle satakiloiselle taida täältä löytyä sellaista tätiä, joka vastaaviin tekoihin pystyisi.
Olisiko tämä sitten anaalin tavoin koko rajoituksella ja extrana?
Esim. näin...
🏋🏼♂️Turskan nostelu/kantaminen (paino raja 60kg)50€
Piti ihan testata tätä. 80kg henkilö menee ainakin sylissä muutaman askeleen verran. Pitänee jatkaa treenaustaJade onkin superlady!
Esim. näin...
Ei ole mulla ainakaan nostelu ja kanto ekstrana. Toisin kuin anaalissa (oon kunnianhimoinen muija), kokorajoitus pitää luonnollisesti olla.
Esim. näin...
Ei ole mulla ainakaan nostelu ja kanto ekstrana. Toisin kuin anaalissa (oon kunnianhimoinen muija), kokorajoitus pitää luonnollisesti olla.
Piti ihan testata tätä. 80kg henkilö menee ainakin sylissä muutaman askeleen verran. Pitänee jatkaa treenausta