Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemattomalle neuvoja  (Luettu 9406 kertaa)

Poissa Jakew93

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #40 : Kesäkuu 04, 2024, 23:27:40 »
Mihin tää hupakko oli julkaissut puhelinnumeroita?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1545
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #41 : Kesäkuu 04, 2024, 23:30:53 »
Mihin tää hupakko oli julkaissut puhelinnumeroita?

Ihan foorumille, kuten sanoin

Poissa Jakew93

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #42 : Kesäkuu 04, 2024, 23:55:30 »
Aivan

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #43 : Kesäkuu 06, 2024, 01:05:33 »
älä rakastu

Juuri näin, tämän lajin parista ei etsitä tyttöystäviä.

Sitten kaksi lisäneuvoa:
- aina erillinen puhelin prepaidilla ja ilman (ainakaan omia) some-tilejä.
- käytä aina käteistä.

Ja lopuksi tärkein: kunnioita aina palveluntarjoajaa ja kohtele häntä hyvin.

Ja jälkikirjoituksena vielä uudelleen: älä rakastu.

Näin pt:n näkökulmasta tämä ei prepaideja -periaate on meille turvaton vaihtoehto. Todella harvassa ne keissit, että pt jostain syystä haluaisi julkaista saamiaan numeroita jonnekin, mutta meillä palveluntarjoajilla on aina oikea huoli siitä, että onko asiakas varmasti selväjärkinen ja turvallinen. Puhelinnumeron (ei-prepaid) antaminen osoittaa luotettavuutta, jos olisitkin sekopää ja suunnittelisit tekeväsi meille jotain ikävää, niin et varmasti haluaisi numeroa antaa. Tiedän, että on harvinaista sekin, että pt:lle mitään sattuu, mutta se antaa erityisen hyvän kuvan, että uskaltaa antaa oman numeronsa. Jenkeissähän tehdään ihan kunnon taustatyö ennen kuin tavataan potentiaalista asiakasta, kysellään nimet, ammatit, pyydetään kuva henkkareista jne. Miksei täällä? Ymmärrän, että perheellisellä asiakkaalla on huoli, että perhe saa tietää, mutta meillä palveluntarjoajilla on kyseessä oma henki ja terveys.
Itse en ymmärrä millainen pt haluaisi asiakkaidensa numeroita julkistaa ja eikö tuokin ole jo rikos?
Kinkyhkö seksihullu söpöliini 🌸

Jyväskylässä

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #44 : Kesäkuu 06, 2024, 11:19:20 »
Tuohon Windyn kirjoittamaan on pakko kommentoida. Yksikään täysijärkinen asiakas ei tuollaisia tietoja tuntemattomalle seksityöntekijälle jaa. Prepaid ja tietty anonyymisyys on tärkeää säilyttää näissä touhuissa. Todella luotettavalle hupakolle voi soittaa ihan virallisesta numerostakin harkinnan jälkeen. Ilmoitusten perusteella ei aina ihan täyttä varmuutta saa siitä, mitä on vastassa. Vaikka omalla kohdallani on pääsääntöisesti osunut ihan luotettavia ja fiksuja tapauksia vastaan, niin siitä ei voi olla varma alkaako hupakolla "hihna luistamaan" myöhemmin ja mitä niille henkilötiedoille sitten tapahtuu.

Onhan sekin yleisesti tiedossa että alalla on narkkareita, mielenterveysongelmaisia ja sellaisia joden lähipiirissä pyörii sakkia joille ei tietojaan halua joutuvan. Sekään ei ole mikään tae että jonkun pärstä on näkynyt julkisuudessa, kuten näillä uuden ajan seksityöntekijöillä. Esimerkiksi edelleen on ilmoitus näkyvillä iltapäivälehdissäkin seksityön merkeissä esiintyneeltä, jonka puoliso syyllistyi taannoin ryöstömurhaan johon huumeet liittyivät vahvasti ja kyseinen hupakko on itsekin syytteessä varastetun tavaran kätkemisestä ja huumausaineiden hallussapidosta kyseiseen tapaukseen liittyen.

Vaikka kokematon voi hiukan synkän kuvan tästä saadakin, niin pitää silti muistuttaa että järkeä ja tervettä harkintaa käyttäen välttyy ongelmilta. Alallla on kuitenkin paljon fiksuja ja luotettaviakin palveluntarjoajia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9168
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #45 : Kesäkuu 06, 2024, 11:48:50 »
Foorumille on joskus lipsahtanut ihan asiakkaan oikea nimi kun tytöllä hihna luistanut. Mutta toisaalta kukaan ei taida lonkero tädin juttuja enään täydestä ottaa. Mutta anyway, tosiaan prepaidia käyttöön ja yleisnimenä "Pena" toimii ihan saatanan hyvin. Ja ammattina tietenkin atk-tukihenkilö  :laught:
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Jakew93

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #46 : Kesäkuu 06, 2024, 11:51:11 »
Taitaa lähinnä tää lipsahtelu-ongelma ollut suomalaisilla hupakoilla😅

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7918
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #47 : Kesäkuu 06, 2024, 14:04:35 »
Prepaid on edelleen paikallaan, koska Suomen lainsäädännön puitteissa monet pt:t pystytään määrittelemään parituksen uhreiksi. Mitään riistoa ei tarvitse tapahtua, mutta poliisi voi silti ottaa ostajiin yhteyttä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 440
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #48 : Kesäkuu 07, 2024, 13:12:44 »

Näin pt:n näkökulmasta tämä ei prepaideja -periaate on meille turvaton vaihtoehto. Todella harvassa ne keissit, että pt jostain syystä haluaisi julkaista saamiaan numeroita jonnekin, mutta meillä palveluntarjoajilla on aina oikea huoli siitä, että onko asiakas varmasti selväjärkinen ja turvallinen. Puhelinnumeron (ei-prepaid) antaminen osoittaa luotettavuutta, jos olisitkin sekopää ja suunnittelisit tekeväsi meille jotain ikävää, niin et varmasti haluaisi numeroa antaa. Tiedän, että on harvinaista sekin, että pt:lle mitään sattuu, mutta se antaa erityisen hyvän kuvan, että uskaltaa antaa oman numeronsa. Jenkeissähän tehdään ihan kunnon taustatyö ennen kuin tavataan potentiaalista asiakasta, kysellään nimet, ammatit, pyydetään kuva henkkareista jne. Miksei täällä? Ymmärrän, että perheellisellä asiakkaalla on huoli, että perhe saa tietää, mutta meillä palveluntarjoajilla on kyseessä oma henki ja terveys.
Itse en ymmärrä millainen pt haluaisi asiakkaidensa numeroita julkistaa ja eikö tuokin ole jo rikos?

ei suomessa ole pakko myydä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 808
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #49 : Kesäkuu 08, 2024, 11:29:10 »
Kertokaa sinisilmäiselle maalaispojalle et mitä väliä sillä on millä soittaa?
Onko kellekään käyny jotain ikävää joskus asian tiimoilta?

Huomaan, että yksi aloittelijan vinkki on jäänyt tässä ketjussa julkaisematta. Se kuuluu näin:
Älä ole naiivi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 808
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #50 : Kesäkuu 08, 2024, 11:40:06 »

meillä palveluntarjoajilla on aina oikea huoli siitä, että onko asiakas varmasti selväjärkinen ja turvallinen.

Itse en ymmärrä millainen pt haluaisi asiakkaidensa numeroita julkistaa ja eikö tuokin ole jo rikos?

Pelkäät, onko asiakas selväjärkinen ja turvallinen ja perään kysyt millainen pt voisi käyttää tietoja väärin... ::) Vastaus: pt, joka ei ole selväjärkinen ja turvallinen. Luulitko, että sellaisia on vain asiakkaissa?

Rikoshan se on toki mutta mitä sitten? Oletko elänyt siinä luulossa, että tässä maassa tai tällä alalla ei tapahdu rikoksia? Tai että rikoksiin voi syyllistyä vain asiakkaat? ::)

Tervetuloa maailmaan.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3273
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #51 : Kesäkuu 08, 2024, 12:16:16 »
Siis mä olen ainakin soittanut aina ihan omalla ja ainoalla puhelimellani😅

Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 808
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #52 : Kesäkuu 08, 2024, 13:54:54 »
Siis mä olen ainakin soittanut aina ihan omalla ja ainoalla puhelimellani😅

Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.

Kukin tekee niin kuin haluaa, mutta naiivi ei kannata olla. Ei tässä eikä elämässä yleensäkään. Entä jos se ei olekaan se hupakko joka selvittää, vaan joku muu, jolle tietosi on häneltä päätynyt? Esim. hänen parittajansa tai joku muu taho? Tai niinkuin ylempänä tässä ketjussa kommentoitiin, onpa joidenkin palveluntarjoajien asiakkaiden numeroita ja nimiä päättynyt tälle saitillekin koko maailman nähtäville. Minne ne sitten siitä eteenpäin voivat levitä ja miten niitä voidaankaan käyttää?

Tähänkin alaan mahtuu monenlaista ilmiötä ja toimijaa eikä se ole pelkästään kansallisuudesta kiinni. Tämä ala eikä maailma ylipäätään ole täynnä pelkästään hyviksiä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ei myyjien eikä asiakkaiden.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Jakew93

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #53 : Kesäkuu 08, 2024, 19:44:38 »
Miten muka salaisen numeron saat selville?

Poissa Jakew93

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #54 : Kesäkuu 08, 2024, 19:48:56 »
Netti on täynnä vaikka mitä, jos järjellä miettii ni mikä loppuen lopuksi ihmisiä ees kiinnostaa?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #55 : Kesäkuu 08, 2024, 20:46:11 »
Oikean puhelinnumeron antaminen tuntemattomalle seksityöntekijälle osoittaa ettei ole harkintakykyä, tai ettei ole mitään menetettävää.

Itse ainakin olisin ennemminkin varovainen kuin luottavainen tällaisten henkilöiden kanssa asioidessa, vaikkei se varsinainen punainen lippu ole.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3273
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #56 : Kesäkuu 08, 2024, 23:47:01 »
Siis mä olen ainakin soittanut aina ihan omalla ja ainoalla puhelimellani😅

Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.

Kukin tekee niin kuin haluaa, mutta naiivi ei kannata olla. Ei tässä eikä elämässä yleensäkään. Entä jos se ei olekaan se hupakko joka selvittää, vaan joku muu, jolle tietosi on häneltä päätynyt? Esim. hänen parittajansa tai joku muu taho? Tai niinkuin ylempänä tässä ketjussa kommentoitiin, onpa joidenkin palveluntarjoajien asiakkaiden numeroita ja nimiä päättynyt tälle saitillekin koko maailman nähtäville. Minne ne sitten siitä eteenpäin voivat levitä ja miten niitä voidaankaan käyttää?

Tähänkin alaan mahtuu monenlaista ilmiötä ja toimijaa eikä se ole pelkästään kansallisuudesta kiinni. Tämä ala eikä maailma ylipäätään ole täynnä pelkästään hyviksiä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ei myyjien eikä asiakkaiden.

Ne hupakot kenen luona olen käynyt jotka on tosi harvassaki vielä ovat tällä saitillaki aktiivisesti kirjottavia Suomalaisia että en niinkään pelkää että joku parittaja saa minun oikean nimen selville. Ja olen laittanu osoite kiellon teleoperaattorille että nimi vaan näkyy fonectassa.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #57 : Kesäkuu 09, 2024, 00:05:24 »
Siis mä olen ainakin soittanut aina ihan omalla ja ainoalla puhelimellani😅

Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.

Kukin tekee niin kuin haluaa, mutta naiivi ei kannata olla. Ei tässä eikä elämässä yleensäkään. Entä jos se ei olekaan se hupakko joka selvittää, vaan joku muu, jolle tietosi on häneltä päätynyt? Esim. hänen parittajansa tai joku muu taho? Tai niinkuin ylempänä tässä ketjussa kommentoitiin, onpa joidenkin palveluntarjoajien asiakkaiden numeroita ja nimiä päättynyt tälle saitillekin koko maailman nähtäville. Minne ne sitten siitä eteenpäin voivat levitä ja miten niitä voidaankaan käyttää?

Tähänkin alaan mahtuu monenlaista ilmiötä ja toimijaa eikä se ole pelkästään kansallisuudesta kiinni. Tämä ala eikä maailma ylipäätään ole täynnä pelkästään hyviksiä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ei myyjien eikä asiakkaiden.

Ne hupakot kenen luona olen käynyt jotka on tosi harvassaki vielä ovat tällä saitillaki aktiivisesti kirjottavia Suomalaisia että en niinkään pelkää että joku parittaja saa minun oikean nimen selville. Ja olen laittanu osoite kiellon teleoperaattorille että nimi vaan näkyy fonectassa.

Käyt harvoin ja vain tietyillä suomalaisilla.  :laught:
Millä perusteella luulet tämän koskevan kaikkia aloittavia?
Viidellä eurolla saa prepaidin eikä tarvitse katua ettei ostanut

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3273
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #58 : Kesäkuu 09, 2024, 00:29:16 »
Siis mä olen ainakin soittanut aina ihan omalla ja ainoalla puhelimellani😅

Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.

Kukin tekee niin kuin haluaa, mutta naiivi ei kannata olla. Ei tässä eikä elämässä yleensäkään. Entä jos se ei olekaan se hupakko joka selvittää, vaan joku muu, jolle tietosi on häneltä päätynyt? Esim. hänen parittajansa tai joku muu taho? Tai niinkuin ylempänä tässä ketjussa kommentoitiin, onpa joidenkin palveluntarjoajien asiakkaiden numeroita ja nimiä päättynyt tälle saitillekin koko maailman nähtäville. Minne ne sitten siitä eteenpäin voivat levitä ja miten niitä voidaankaan käyttää?

Tähänkin alaan mahtuu monenlaista ilmiötä ja toimijaa eikä se ole pelkästään kansallisuudesta kiinni. Tämä ala eikä maailma ylipäätään ole täynnä pelkästään hyviksiä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ei myyjien eikä asiakkaiden.

Ne hupakot kenen luona olen käynyt jotka on tosi harvassaki vielä ovat tällä saitillaki aktiivisesti kirjottavia Suomalaisia että en niinkään pelkää että joku parittaja saa minun oikean nimen selville. Ja olen laittanu osoite kiellon teleoperaattorille että nimi vaan näkyy fonectassa.

Käyt harvoin ja vain tietyillä suomalaisilla.  :laught:
Millä perusteella luulet tämän koskevan kaikkia aloittavia?
Viidellä eurolla saa prepaidin eikä tarvitse katua ettei ostanut

Ne hupakot kenen luona olen käyny voi laskea kahdella kädella ja kukaan ei ole ollut aloiteleva. Eipä nuita epämääräsiä kulkioita ole näkyny nurkissa pyörimässä vaikka tätäki on tullu harrastettua vuodesta 2017 lähtien.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2024, 00:31:52 kirjoittanut Kunigazz »
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Jakew93

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattomalle neuvoja
« Vastaus #59 : Kesäkuu 09, 2024, 05:07:14 »
Kyllä on melkoiset vainot päällä porukalla😅