Mihin tää hupakko oli julkaissut puhelinnumeroita?
Uutiset:
älä rakastu
Juuri näin, tämän lajin parista ei etsitä tyttöystäviä.
Sitten kaksi lisäneuvoa:
- aina erillinen puhelin prepaidilla ja ilman (ainakaan omia) some-tilejä.
- käytä aina käteistä.
Ja lopuksi tärkein: kunnioita aina palveluntarjoajaa ja kohtele häntä hyvin.
Ja jälkikirjoituksena vielä uudelleen: älä rakastu.
Näin pt:n näkökulmasta tämä ei prepaideja -periaate on meille turvaton vaihtoehto. Todella harvassa ne keissit, että pt jostain syystä haluaisi julkaista saamiaan numeroita jonnekin, mutta meillä palveluntarjoajilla on aina oikea huoli siitä, että onko asiakas varmasti selväjärkinen ja turvallinen. Puhelinnumeron (ei-prepaid) antaminen osoittaa luotettavuutta, jos olisitkin sekopää ja suunnittelisit tekeväsi meille jotain ikävää, niin et varmasti haluaisi numeroa antaa. Tiedän, että on harvinaista sekin, että pt:lle mitään sattuu, mutta se antaa erityisen hyvän kuvan, että uskaltaa antaa oman numeronsa. Jenkeissähän tehdään ihan kunnon taustatyö ennen kuin tavataan potentiaalista asiakasta, kysellään nimet, ammatit, pyydetään kuva henkkareista jne. Miksei täällä? Ymmärrän, että perheellisellä asiakkaalla on huoli, että perhe saa tietää, mutta meillä palveluntarjoajilla on kyseessä oma henki ja terveys.
Itse en ymmärrä millainen pt haluaisi asiakkaidensa numeroita julkistaa ja eikö tuokin ole jo rikos?
Kertokaa sinisilmäiselle maalaispojalle et mitä väliä sillä on millä soittaa?
Onko kellekään käyny jotain ikävää joskus asian tiimoilta?
meillä palveluntarjoajilla on aina oikea huoli siitä, että onko asiakas varmasti selväjärkinen ja turvallinen.
Itse en ymmärrä millainen pt haluaisi asiakkaidensa numeroita julkistaa ja eikö tuokin ole jo rikos?
Siis mä olen ainakin soittanut aina ihan omalla ja ainoalla puhelimellani😅
Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.
Sama ja jos joku hupakko haluaa selvittää minun oikean nimeni niin saa kyllä selvittää jos se kiinostaa niin paljon. Niin ja minä kyllä aina sanon oikean etunimeni ottaessa yhteyttä mutta tapaamattomille hupakoille sanon myös saitti nickin.
Kukin tekee niin kuin haluaa, mutta naiivi ei kannata olla. Ei tässä eikä elämässä yleensäkään. Entä jos se ei olekaan se hupakko joka selvittää, vaan joku muu, jolle tietosi on häneltä päätynyt? Esim. hänen parittajansa tai joku muu taho? Tai niinkuin ylempänä tässä ketjussa kommentoitiin, onpa joidenkin palveluntarjoajien asiakkaiden numeroita ja nimiä päättynyt tälle saitillekin koko maailman nähtäville. Minne ne sitten siitä eteenpäin voivat levitä ja miten niitä voidaankaan käyttää?
Tähänkin alaan mahtuu monenlaista ilmiötä ja toimijaa eikä se ole pelkästään kansallisuudesta kiinni. Tämä ala eikä maailma ylipäätään ole täynnä pelkästään hyviksiä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ei myyjien eikä asiakkaiden.
Kukin tekee niin kuin haluaa, mutta naiivi ei kannata olla. Ei tässä eikä elämässä yleensäkään. Entä jos se ei olekaan se hupakko joka selvittää, vaan joku muu, jolle tietosi on häneltä päätynyt? Esim. hänen parittajansa tai joku muu taho? Tai niinkuin ylempänä tässä ketjussa kommentoitiin, onpa joidenkin palveluntarjoajien asiakkaiden numeroita ja nimiä päättynyt tälle saitillekin koko maailman nähtäville. Minne ne sitten siitä eteenpäin voivat levitä ja miten niitä voidaankaan käyttää?
Tähänkin alaan mahtuu monenlaista ilmiötä ja toimijaa eikä se ole pelkästään kansallisuudesta kiinni. Tämä ala eikä maailma ylipäätään ole täynnä pelkästään hyviksiä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ei myyjien eikä asiakkaiden.
Ne hupakot kenen luona olen käynyt jotka on tosi harvassaki vielä ovat tällä saitillaki aktiivisesti kirjottavia Suomalaisia että en niinkään pelkää että joku parittaja saa minun oikean nimen selville. Ja olen laittanu osoite kiellon teleoperaattorille että nimi vaan näkyy fonectassa.
Ne hupakot kenen luona olen käynyt jotka on tosi harvassaki vielä ovat tällä saitillaki aktiivisesti kirjottavia Suomalaisia että en niinkään pelkää että joku parittaja saa minun oikean nimen selville. Ja olen laittanu osoite kiellon teleoperaattorille että nimi vaan näkyy fonectassa.
Käyt harvoin ja vain tietyillä suomalaisilla.
Millä perusteella luulet tämän koskevan kaikkia aloittavia?
Viidellä eurolla saa prepaidin eikä tarvitse katua ettei ostanut