Samanlainen kokemus täälläkin, kerran soittelin kun olin kalliossa ja parin soittokerran vastasi typykkä, mutta oli sen verran kiukkunen, tyly ja hankalanoloinen että skippasin kyllä heti.
Viimeksi yritin tavoittaa henkilöä kun ilmoitteli keravalla (en siis tajunnu et sama tyyppi)
Puhelimessa vaikutti ihan ok. Olin vantaalla tuusulantien varrella ja sovittiin et soitan 15min uudestaan kun oon keravan keskustassa niin neiti antaa sitte tarkemman osoitteen. Ajelin kiimassa keravalle ja soitin, niin ei enää vastaakkaan. Venasin vartin ja soitin parikertaa mut ei vastaa. Lähin ajaa himaan ja laitoin tekstarin perään, ihan siis kohteliaasti sanoin että nyt vähän harmittaa kun ajoin johonki keravalle asti ja sit tuli oharit ilman mitään syytä. Hän vastas tekstariin melkein heti ja pahoitteli että oli sekoittanut mun numeron johonki toiseen tyyppiin joka kuullemma häntä kovasti häiriköi ja sit jotain läppää et tänään ei enää pysty tapaamaan, mut on kuulemma tosi hyvä ja ei kannata missata.
Minusta vaikutti vähän MT-keissiltä ja vastasin vaan jotain et katellaan ehkä joskus. Parin tunnin päästä hän laittoi mulle tekstarin missä haukkui mua kusipääksi ja urpoksi ja ties miksi. Vähän siinä kyllä alkoi naurattamaan, voi olla ihan aidosti hoidon tarpeessa kyseinen neiti.