Katoin haulla oliko joku laittanu rapsaa tästä tytöstä. Oli jostain toisesta Victoriasta tulikivenkatkuinen rapsa. Ei ole sama pv. Olen koittanut välttää ulkolaisia, mutta nyt päädyin kummminkin tähän. Miss Victoria on ilmonsa mukaan nuorekas 38, ei mikään parikymppinen. RE ilmon kuvissa keikistelee iloisesti hymyilevä tummatukka. Kun pääsin Victorian ovelle asti, oli sillä sama iloinen hymy. Se sai minutkin hyvälle mielelle. Finanassien jälkeen se kysy meenkö suihkuun ja sanoin että joo. Sit kumminkin kun otin vaateresua pois, se kysy jos hän vaan pyyhkii koosteuspyyhkeellä. No, eihän sitä konttorirotta iltapäivällä ihan täysin hiessä ole, joten suostuin tietysti. Siistimistä seurasi paras kokemani OWO. Kohteliaasti Victoria kysyin haluanko kumin, mutta en tietenkään halunnut, kun sitä paljasta imemista olin tullu hakemaan. Kullin imeminen kesti ja kesti. Ja tuntu tosi hyvältä. Tää osaa kyllä sen homman. Sanoin että mä tuun suuhun, mutta kun se olis maksanu lisää, jätin väliin. Sit mun toinen suosikki, pillun nuoleminen. Sitä sai ihan reilusti. Victoria kostu ihan mukavasti ja sormetin vaginaa ja nuolin klitorista huolella. Se sano pariin kertaan "I come". Ehkä. Ehkä ei. Mitään maata järistävää kokemusta se ei sille ollu, mutta pillu oli kosteampi. Uuden kullinimusession jälkeen olin taas juhlakunnossa, ja Victoria kontilleen sängylle. Annoin mennä koko rahalla takaapäin. - Ainoo vähän huonompi puoli oli, että Victorian tissit olin niin "sensitive", ettei niitä oikeen saanut edes koskea. Mutta tytön iloisuus, välittömyys ja GFE suuteluineen korvasi kyllä tissinpuristelun. Suosittelen OWO ystäville!