Mä nyt en ole turska mutta vastaan kuitenkin
mulla on arpia, en kerro niistä etukäteen asiakkaille. Kukaan ei oo asiasta etukäteen kysynyt. Hyvin harvoin tapaamisellakaan, jolloin oon jotain ympäripyöreää pyrinnyt vastaamaan, koska kyseessä on henkilökohtainen asia ja pyrin välttämään henkilökohtaisten asioiden jakamista asiakkaille.
Oma mielipide olisi että suurin osa ei sano mitään, ja jos asia häiritseekin, tuskin sillonkaan, ei vaan tule sitten uudelle tapaamiselle. Ja jos turskalla olisi erityisenä toiveena ettei ole arven arpea, voihan hän a) kysyä asiasta pt:ltä tai b) varata ajan sellaiselle pt:lle, joka markkinoi itseään ettei hänellä ole arpia (muutamaan tällaiseen pt:aan törmännyt)
Jos asiakas multa etukäteen asiaa kysyisi (että onko mulla arpia), vastaisin varmaan että on, mutta en sen tarkemmin asiaa avaisi wtukäteen yksityisyyteni vuoksi.
Kuvissa pyrin peittämään niitä useimmiten tai ottamaan sellaisessa kuvakulmassa kuvan etteivät näy, yksityisyyden/tunnistettavuuden vuoksi. Tosin myynhän mä custom videoitakin ja niissä usein näkyvät, mutta sanoisin että asiakkalla siinä huomio kiinnittyy muuhun kuin niihin
Olen katsonut netistä sopivaa paikkaa/tekijää arpien haalennukseen, että jos joskus sellaisen operaation haluaisin tehdä. Ainakin sairaala KL Helsingissä muistaakseeni tekee näitä.
En ole turskilta ikinä kysynyt heidän arvistaan tai mitään kommentoinut niistä, aika monella itseasiassa on joku/joitain. Mutta ei ole mulle merkityksellinen asia