Tottakai saa molemmat osapuolet kieltäytyä, vaikka onhan se todella vaivaannuttavaa.
Itse oon aika tarkka tiettyjen asioiden kanssa ja jos kuvat ovat vääristäneet ennakkokäsitystäni tai kokonaan feikit, niin silloin olen nykyään kääntynyt melko herkästi.
Joskus olen huomannut tehneeni virhearvion liian myöhään, eli rahat on jo annettu ja olen jo riisuuntuneena toimenpidehuoneessa.. siitäpä se vasta kurja fiilis on jäänytkin, jos tilannetta ei oikein voi enää perua ja pitää alkaa käyttämään omaa mielikuvitusta, jotta hommasta voisi nauttia edes jotenkin.
Joskus taas esim. feikki onkin osoittautunut ovella oikein mieleiseksi ja olen ollut tilanteeseen oikein tyytyväinen.
Eräs kerta Viron tyttö oli varmaan lainannut kaverinsa liittymää, koska tuttuun numeroon otin yhteyttä, mutta toinen olikin vastassa. Silti oli erittäin positiivinen kokemus tämäkin.
Nyt viime ajoilta eräs ovelta kääntyminen on jäänyt mieleen, koska häkellyin todella paljon. Palveluntarjoaja näytti ja kuulosti lähestulkoon täysin minun serkulta, jolloin ämpyilin ovella jotain en muista mitä ja annoin hänen ehdotuksesta parikymppiä lapaseen vaivan palkkaa valmistautumiselle.. tosin olin matkustanut pitkän matkan osittain hänen vuokseen, niin harmitti todella paljon ko. tapaus ihan molempien kannalta.
Kuvat johtivat vahvasti harhaan...