Tänään meni yli kuukauden tauon jälkeen ilmoitus naapurin seinälle. Josko sitä palaisi taas aktiivihutsujen pariin.
Uutiset:
Tänään meni yli kuukauden tauon jälkeen ilmoitus naapurin seinälle. Josko sitä palaisi taas aktiivihutsujen pariin.
Tervetuloa takaisin 🥳
Kävin asiakkaiden jälkeen ostoksilla ja ostin muun muassa uuden sähköhammasharjan, koska olen (lue) hävittänyt edellisen johonkin.
Minkälainen ihminen onnistuu hävittämään sähköhammasharjan telineineen?
Kävin asiakkaiden jälkeen ostoksilla ja ostin muun muassa uuden sähköhammasharjan, koska olen (lue) hävittänyt edellisen johonkin.
Minkälainen ihminen onnistuu hävittämään sähköhammasharjan telineineen?
Asiakas vienyt sen?
Sarjassa paneudutaan taisteluihin, joita saamelaiset joutuvat käymään kulttuurinsa ja elämäntapansa säilymiseksi. Etujoukoissa on paljon nimenomaan naisia, koska moni saamelaismies tekee työnsä tunturissa, kaukana suomalaisen yhteiskunnan rajoista ja rakenteista. Naiset taas kouluttautuvat ja sopeutuvat useammin valtakulttuurin tapaan toimia.
Kertojina sarjassa on kuusi naista. Heistä jokainen kamppailee saamelaisuuden säilymisen puolesta, kukin omalla sarallaan. Toimittajana Päivi Leino, äänisuunnittelija Kai Rantala, joiut Hildá Länsman, tuottaja Hannu Karisto.
Tänäänkin huomasin, miten rene on niin otettu mun pillun saannista.